Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse - echipamemte si mijloace de transport


Anunt de participare numarul 29681/26.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ABRUD
Adresa postala: PIATA EROILOR, NR. 1, Localitatea: Abrud, Cod postal: 515100, Romania, Punct(e) de contact: Plesa Virginia Ana, Tel.0258780519, 0744478499, Email: [email protected], Fax: 0258780265
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse - echipamemte si mijloace de transport
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La adresa autoritatii contractante, Consiliul Local al orasului Abrud, Piata Eroilor nr. 1, judetul Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde achizitionarea de echipamente si mijloace de transport necesare pentru realizarea Proiectului "Sistem de colectare selectiva si amenajare Statie de transfer in zona turistica Abrud, Rosia Montana, Bucium, Ciuruleasa" in cadrul Programului Phare 2003, CES, Linia de buget> RO-2003/005-551.05.03.03.09, Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor. Cofinantarea este asigurata de catre autoritatea contractanta si de partenerii sai.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
28512910-6-Cosuri din metal pentru deseuri (Rev.1)
29221500-9-Autoincarcatoare cu furca, camioane de manipulare, camioane-platforma utilizate in gari (Rev.1)
29713300-3-Compactoare de deseuri menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1:
- 2 buc. Autogunoiera 9 mc - conform Fisa tehnica nr. 1
- 1 buc. Autogunoiera 7 mc - conform Fusa tehnica nr. 2
- 1 buc. masina (hooklift) pentru incarcat si transportat containere de 20 mc - conform Fisa tehnica nr. 3Lot nr. 2:
- 1 buc. Prescontainer / conform Fisa tehnica nr. 4
- 4 buc. Container metalic - presa de 20 mc - conform Fisa tehnica nr. 4Lot nr. 3:
- 660 buc. Pubele de 120 l - conform Fisa tehnica nr. 5
- 22 buc. Eurocontainere de 1100 l gri - conform Fisa tehnica nr. 5
- 144 buc. Eurocontainere de 1100 l galbene - conform Fisa tehnica nr. 5
Valoarea estimata fara TVA: 412.24EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare (garantie bancara sau numerar): 12000 RON-lotul 1, 2000 RON-lotul 2, 3000 RON-lotul 3Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului-garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din: Programul Phare 2003 CES, surse propriiModalitati de plata: avans si plata la maxim 15 zile de la emiterea facturii finale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ofertantul sa nu se afle in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din HG nr. 925/2006, modificata;
Cerinte obligatorii pentru persoane juridice din Romania:
- certificat de inregistrare ORC (copie)
- certificat constatator emis de ORC, din care sa rezulte obiectul de activitate, modificarile in legatura cu obiectul de activitate, sediul social, etc., precum si faptul ca nu se sunt inscrise mentiuni conform art. 21 din Legea nr. 26/1990 (valabil 30 de zile de la data emiterii)sau declaratie pe propria raspundere.
Cerinte obligatorii pentru persoane juridice din strainatate:
- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Bilant contabil pentru ultimii 3 aniCerinta minima: completare formular anexa - sectiunea 4Nivel minim impus: - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 75.000 EURO- asigurarea riscului profesional
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari in ultimii 3 aniSolicitat XNesolicitat OSe precizeaza completarea unui formular - anexa curpinzand valori, perioade de livrare, beneficiari, cantitatiCertificate ISO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2007 15:00
Locul: Primaria orasului Abrud, judetul Alba, Piata Eroilor nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza unei imputerniciri emise de ofertant
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Este finantat din programul Phare 2003, CES, Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor, Linia de buget: RO-2003/005-551.05.03.03.09, titlul Proiectului "Sistem de colectare selectiv[ ;i amenajare statie de transfer in zona turistica Abrud, Rosia Montana, Bucium, Ciuruleasa", cod perseus 09
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Abrud
Adresa postala: Orasul Abrud, Piata Eroilor nr. 1, ,Localitatea: Abrud, Cod postal: 515100, Romania, Tel.0258/780519, Email: [email protected], Fax: 0258/780265
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2007 20:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer