Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE - MOTORINA


Anunt de participare numarul 115222/10.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC BRATILA SRL
Adresa postala:  STR. VICTORIEI, NR.63, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120094, Romania, Punct(e) de contact:  SORIN BRATILA, Tel. 0740301150, Email:  [email protected], Fax:  0238/720757, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
Altele: EDUCATIE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE - MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de motorina EURO 5 auto, necesara pentru derularea procesului de instruire in cadrul proiectului?UN VIITOR MAI BUN PENTRU TINE?, finantat prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013, Axa prioritara 5 ?Promovarea masurilor active de ocupare?, Domeniul major de interventie 5.1?Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
148050 litri
Valoarea estimata fara TVA: 577, 395RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.04.2011 pana la 30.11.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de: 4215, 74 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013conform contract nr. POSDRU/100/5.1/G/78528
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea intocmita conform cu formularul 12A.
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 conform cu formularul 12B;
- certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice valabil la data de 29.03.2011, original sau copie legalizata, care sa ateste ca nu exista restante la bugetul statului
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale la data de 29.03.2009, original sau copie legalizata, care sa ateste faptul ca nu exista restante la bugetul local;
- certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului privind starea actuala a candidatului, si prin care candidatul dovedeste ca are in orasul Buzau cel putin o statie de livrare a carburantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anul 2009, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alt document legal edificator care sa dovedeasca capacitatea economico-financiara a candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, completata conform formularului A
- autorizare de livrare a produselor ce se va prezenta numai de catre ofertantii care nu sunt si producatori, conf. Formularului B
-declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, conf formularului 12D
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin 1 statie de distributie in orasul Buzau, locul de implementare a proiectului;
-declaratie privitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Produsele oferite vor fi din productia curenta a producatorului, omologate si insotite de certificat de conformitate conform HG 168/1997.
-declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform cu formularul 12G si anexa alaturata, insotita si de acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2011 14:00
Locul: Buzau, Str. Victoriei, Nr. 63, Jud. Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1 persoana din partea fiecarui candidat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 ? 2013Axa prioritara 5 ?Promovarea masurilor active de ocupare?, Domeniul major de interventie 5.1?Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare?, conform contract nr. POSDRU/100/5.1/G/78528
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romania, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/index.php/ro/contact
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta cf art 256^2 alin (1) lit a)/OUG 34
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala:  Buzau, Str. Victoriei, nr. 63, Localitatea:  Buzau, Cod postal:  120094, Romania, Tel. 0740301150, Email:  [email protected], Fax:  0238720757
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2011 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer