Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse - Osteodensitometru


Anunt de participare numarul 66430/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul National de Gerontologie si GeriatrieANA ASLAN
Adresa postala: str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Punct(e) de contact: Doina Georgeta Dragomir, Tel.2237192, 0318059301, In atentia: Dobre Zamfir, Email: [email protected], Fax: 2231480, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse - Osteodensitometru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INGG ANA ASLANla adresa : Str. Caldarusani nr. 9, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 011241 , Romania ,
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiaunui Osteodensitometru conform caracteristicilor din Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111660-5 - Osteodensitometre (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini= 1 buc. Osteodensitometru
Valoarea estimata fara TVA: 302, 521RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.11.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie este de 5%din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Din venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente de evaluare: Declaratieprivindeligibilitatea, Declaratie privind neincadrareain prevederileart. 181 din OUG34/2006, Declaratia privind calitatea de participant la procedura de achizitie, certificat constatator emis de Administratia Financiara, certificat constatator emis de Directia de taxe si impozite locale, Certificat constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Ultimul bilant contabil
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundereprivindconditiile de munca si de protectie a muncii conform Legii 319/2006.
-Aviz de functionare pentru activitatea de import, comercializare si depozitare dispozitive medicaleemis de organul competentdin Ministerul Sanatatii Publice
-Aviz de functionare pentru activitatea de service dispozitive medicale cu generator de radiatiiemis de organul competentdin Ministerul Sanatatii Publice
-Autorizatie de furnizare echipamente radiologice emis de CNCAN
-Autorizatie de Securitate Radiologica pentru osteodensitometru emisa de CNCAN
-Declaratie pe propria raspundere ca produsele oferite respecta legislatia in vigoare si prevederile caietelorde sarcini, este noua si de ultima generatie, aremarcajulCEMark, iar in cadrul activitatilorde punere in functiune si serviceoferite, piesele de schimb sunt originale si vor fi asigurate pe o perioada de 10 ani de la data receptiei marfii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Chitanta - caseria Institutuluisau OP in contul RO40TREZ7015041XXX000395 deschis la Trezoreria sector 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 10:00
Locul: Str. Caldarusani nr. 9, sector 1 , Localitatea: Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiiofertantilor imputerniciti si ai INGG
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300087, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luari la cunostiinta de catre contestatar de actul care este contestat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Caldarusani nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011241, Romania, Tel.0212237192, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0212231480
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.10.2008 14:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer