Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE - PRODUSE DE CURATENIE, CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE - PRODUSE DE CURATENIE
Anunt de intentie numarul 6079/31.05.2007
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Militar de Urgenta Regina Maria
Adresa postala: Str. Pietii, Nr. 9, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian, Roald, Mihaela Carapcea, Gavrilas, Zagrean, Tel.0268 416393, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0268 418454, 0268 472442
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE - PRODUSE DE CURATENIE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 37, 220RON
Valoare estimata fara TVA: 37220 RONConform descrierilor din Caietul de Sarcini
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
24132220-6 - Hipoclorit de sodiu (Rev.1)
24500000-9-Glicerina, sapunuri, detergenti, produse de curatat si de lustruit, parfumuri si produse de toaleta (Rev.1)
24513290-2-Detergenti (Rev.1)
25222100-4-Saci menajeri din plastic (Rev.1)
25243310-2-Galeti din plastic (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.06.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Termen de plata maxim 90 de zile de la receptia produselor
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE - PRODUSE DE CURATENIE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : La sediul autoritatii contractante
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 37, 220RON
Valoare estimata fara TVA 37220Conform descrierilor din Caietul de Sarcini
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
36673000-9 - Maturi si perii de diverse tipuri (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.06.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Termen de plata maxim 90 de zile de la receptia produselor
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2007 09:42