Licitatie Publica - Contract de furnizare produse : Autovidanja
Anunt de participare (utilitati) numarul 138357/23.08.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA CTTA SA ALBA
Adresa postala: STRADA VASILE GOLDIS NUMARUL 3, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510007, Romania, Punct(e) de contact: Lazar Mara Calin, Tel. +40 258834087/ +40 258401312, In atentia: D-lui Bardan Stefan? Director comercial, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract de furnizare produse : Autovidanja
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Localitatea Alba Iulia, Judetul Alba
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autovidanja este un echipament pentru vidanjat si curatat retele de canalizare, si un sistem de spalare cu jet de presiune a colectoarelor de canalizarenecesare activitatii de operare si mentenanta a sistemelor de canalizare, aflate in administrarea SC APA CTTA SA Alba.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144410-5 - Vidanjoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Caietul de sarcini sunt enumerate cantitatile de produse necesare a se achizitiona prin prezentul contract.
Valoarea estimata fara TVA: 855, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 17.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 120 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - scrisoaredegarantiebancara conformFormularuluiVI.4 in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original sau- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO54RNCB0003021182930020 deschislaBCR sucursala jud. Alba, in copie legalizata sau original;Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278^1, alin (1), lit. b) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de4.634, 99 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata. 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie se va constituiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 180 zile calendaristice (cu posibilitate de prelungire cu inca 30 zile). Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local (fonduri IID)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Formular V/a 1
Cerinta nr. 2 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular V/a 1.1
Cerinta nr. 3 - Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular V/a.2
NOTA:
- autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
- se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
- se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executieicontractului de achizitie publica;
- acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.
Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006 - Formular V/a 4
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul V/a 5 - Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa formularul V/a 5-Declaratie privind eligibilitatea.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Cerinta nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69^1 din OUG34/2006 - Formular V/a 6;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: : Lazar Viorel ? Director general, Dreghiciu Ioan ? Director general adjunct, Crisan Lucica ? Director Economic, Bardan Stefan ? Director comercial, Gotia Dumitru, Iacob Mircea, Ciurea Craciun Constantin, Suciu Elena, Ciutrila Cristian Ioan, Lazar Mara Calin, Dreghici Calin.
Cerinta nr. 7 - Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.
Cerinta nr. 8 - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediile si punctele de lucru ale ofertantului implicate in indeplinirea contractului.
Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii exigibile de plata la data de 25 a lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.
In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.
OBSERVATII: - Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.
- Certificatele constatatoare pot fi depuse in original sau copie lizibila semnata in conformitate cu originalul.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original sau copie semnata in conf.cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.
Pentru persoane juridice / fizice straine se vor depune: -Documente care dovedesco formadeinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.
NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net, rata profitului net, rata lichiditatii globale, rata solvabilitatii generale, experienta cu clientul).
Cerinta nr. 2
Cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 1.700.000 lei. Se va considera cifra medie anuala de afaceri globala din cel mult ultimii 3 ani, respectiv 2009, 2010, 2011.
Cerinta nr. 3
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul). ?Angajament ferm? - in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006.
Cerinta nr. 4
Informatii generale
NOTA: 1.IMM-urile beneficiaza de 50 % reducere pe baza declaratiei intocmite conform prevederilor Legii 346/2004;2.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.
3.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacit ec-financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, angajamentul ferm prezentat trebuie sa garanteze Autoritatii Contractante faptul ca, in cazul in care Contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti ?Formular V/d 1.3.
Acordul/acordurile de subcontractare (daca este cazul) devine/devin anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Cerinta nr. 2
Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul). ?Angajament ferm? -in forma autentica - daca ofertantul este sustinut tehnic/ profesional in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006 - Formular nr. 21.
Cerinta nr. 3
Experienta similara
Finalizarea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele cerute in prezentul caiet de sarcini.
Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa (document constatator) a beneficiarului in original, semnata si stampilata, prezentandu-se contractele de furnizare in copie.
Declaratie privind lista principalelor contracte similare realizate in ultimii 3 ani ? Formular nr. V/d1.2.a, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Se solicita completarea Formularului nr. V/d.2.1. ?Experienta similara? anexat pentru contractele de furnizare similare executate in ultimii 3 ani (prezentate pentru dovedirea experientei similare) si a Formular V/d 2.2. - centralizator pentru experienta similara, pentru furnizare produse, (daca este cazul);
NOTA: privind Cerinta nr. 3 - Experienta similara
1. Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-valuta pentru dovedirea experientei similare este cursul mediu anual comunicat de Banca Central Europeana pentru anii in care au fost executate contractele.
2. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea contractelor de furnizare executate;
3. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie dupa partile relevante din contractul de subcontractare/asociere;
Cerinta nr. 1 - Certificat ISO 9001 sau Certificari echivalente, transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei. Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare cu exceptia ofertantilor a caror raport de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
AB-Autovidanja-2012 - 4881/19.07.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2012 12:00
Locul: SC APA CTTA SA Alba, str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
- Ofertasevadepunela: SC Apa CTTA SA Alba, Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, Judetul Alba, Cod postal: RO 510007- Deschiderea ofertelor: SC Apa CTTA SA Alba, Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, Judetul Alba- Participarea la sedinta de deschidere a ofertelor: Persoana imputernicita de ofertant de a participa la sedinta de deschidere a ofertelor va prezenta: - Imputernicire? original- Formular IV/1;
- B.I. / C.I. / pasaport ? copie ;Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor se recomanda a nu fi mai mare de 2.NOTA: Ofertantii straini vor prezenta documentele traduse in limba romana de un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.Operatorul economic va prezenta imputernicire notariala, semnata de catre administrator, sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal, in conf.cu art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA CTTA SA Alba ? Oficiul juridic
Adresa postala: Str. Vasile Goldis nr. 3, Localitatea: Alba Iulia, judetul Alba, Cod postal: RO - 510007, Romania, Tel. +40 258834087/ +40 258401312, Email: [email protected], Fax: +40 258834493, Adresa internet (URL): www.apaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2012 10:46