Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse


Anunt de participare numarul 36560/19.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE TRANSFUZIE SANGUINA
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA VLADAREANU, Tel.3191777, Email: [email protected], Fax: 3191779
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INHT Bucuresti si cele 41 CTS -uri Judetene
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
130.950 buc microcuve HB ;49.200 buc microcuve Glu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141500-5 - Consumabile hematologice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
130.950 bucmicrocuve HB si 49.200 buc microcuve GLU
Valoarea estimata fara TVA: 540, 450RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contract :1/4 se finalizeaza la 31.12.2007;3/4 la 30.04.2008
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.12.2007 pana la 30.04.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara in cuantum de 5404.50 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract , ce va fi prezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.1. Situatia personala a ofertantului :
1.Declaratie privind eligibilitatea : Declaratiepe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 12A din sectiunea IV;o solicitat2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Formularul 12B(actualizat cu pct. C1)
o solicitat3.Confirmarea privind plata taxelor siimpozitelor la bugetul general consolidat : Certificat de atestare fiscalaeliberat de A.N.A.F. valabil la data organizarii procedurii.o solicitat4.Certificat de atestare fiscalaprivind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de DirectiaImpozite si Taxe localea Primariei valabil la data organizarii proceduriio solicitat5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular 12 C)o solicitat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.3. Documente care dovedesc capacitatea economico-financiara: 1.Fisa de informatii generale (Formularul B2 din sectiunea IV o solicitat2. Bilantulfinanciarcontabil la 31. 12. 2005 si 31.12.2006 , vizat si inregistrat .solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.Cifra de afacerimedie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectuluicontractului (comercializarea de dispozitive medicale )sa fie mai marede3 ori valoarea lotului /loturilor/produselor pentru care depune oferta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
B.4.Capacitatea profesionala1.Informatii privind capacitatea tehnica (Formular 12 I)solicitat2.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice ce vor fi folosite , din care sa rezulte capacitatea acestora de a duce la buna executie a contractului.solicitat3.Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului , resursele tehnice invocate, conform art. 190 din OUG 34/2006.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea din procedura de atribuire conform art .180 din OUG 34/2006 . Pentru aceasta, se va anexa declaratia emisa de persoana ce asigura sustinerea tehnica (Formular 12 A)solicitat4.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular 12 D)solicitat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2007 13:00
Locul: Sediul INHT(Sala de curs) Str. C. Caracas Nr. 2-8 Sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti autorizati ai firmelor participante la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos Oltenitei Nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/332.11.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul resurse umane
Adresa postala: Str. constantin Caracas Nr. 2-8 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel.021/319.31.62 int. 253, Fax: 021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2007 15:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer