Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE


Anunt de participare numarul 29500/25.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA SOCIALA
Adresa postala: STR. VASILE LASCAR NR. 87, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020505, Romania, Punct(e) de contact: MARIA MUGA, Tel.0314057171, Email: [email protected], Fax: 0314057171
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STR. VASILE LASCAR 87, SECTOR 2 BUCURESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE PENTRU ECHIPAMENTE DE TEHNICA DE CALCUL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231100-8 - Computere (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
30260000-9-Servere (Rev.1)
33452100-4-Aparate de proiectie (Rev.1)
33453400-4-Ecrane pentru proiectii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SISTEME DE CALCUL CU MONITOR 62 BUC, SERVERE 2 BUC, IMPRIMANTE ALB-NEGRU A4 45 BUC, MULTI-FUNCTIONALE COLOR A3 9 BUC, VIDEO-PROIECTOARE 5 BUC, ECRANE DE PROIECTIE 5 BUC
Valoarea estimata fara TVA: 183, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 5000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET PROPRIU
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
DESI NU ESTE OBLIGATORIU OPERATORII ECONOMICI SE POT ASOCIA CONFORM ART.44 O.G. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA ART. 180 DIN OG 34/2006, DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 181 DIN OG 34/2006, CERTIFICAT FISCAL ELIBERAT DE COMPARTIMENTUL IMPOZITE SI TAXE LOCALE - COPIE STAMPILATA CONF CU ORIGINALUL, CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA ELIBERAT DE ORGANUL DE ADMINISTRARE FISCALA AL ADMIN. TERITORIALE DE PE RAZA CAREIA SOCIETATEA ARE SEDIUL SOCIAL, PRIVIND PLATA OBLIGATIILOR LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT - COPIE STAMPILATA CONF CU ORIGINALUL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE ORC CU CEL MULT 30 DE ZILE INAINTEA DATEI DE DESCHIDERE A OFERTELOR, COPIE STAMPILATA CONF CU ORIGINALUL, OPERATORUL ECONOMIC TREBUIE SA AIBA IN OBIECTUL DE ACTIVITATE PRODUCEREA SAU COMERCIALIZAREA PRODUSELOR SUPUSE PROCEDURII DE ACHIZITIE, CERTIFICATUL DE INREGISTRARE IN COPIE STAMPILATA CONF CU ORIGINALUL, AUTORIZATIA DE FUNCTIONARE PENTRU PERSOANELE JURIDICE/FIZICE STRAINE, DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA D.P.D.V PROFESIONAL TRADUCERE LEGALIZATA. OP. EC. TREBUIE SA AIBA IN OBIECTUL DE ACTIVITATE PRODUCEREA SAU COMERCIALIZAREA PROIDUSELOR SIUPUSE PROCEDURII DE ACHIZITIE - BILANT LA 31.12.2006 COPIE STAMPILATA CONF CU ORIGINALUL - COMPLETARE FORMULAR INF. GENERALE - CIFRA MEDIE ANUALA DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI VA FI EGALA SAU MAI MARE DECAT 300.000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE SIMILARE DIN ULTIMII 3 ANI, SECTIUNEA FORMULARE SE SOLICITA INCEPEREA SI FINALIZAREA IN ULTIMII 3 ANI AI UNUI CONTRACT CARE A AVUT CA OBIECT FURNIZAREA DE PRODUSE SIMILARE SI CARE A AVUT O VALOARE EGALA SAU MAI MARE DE 100.000EURO. AUTORIZAREA PENTRU LIVRAREA PRODUSELOR EMISA DE PRODUCATOR SAU DE BIROUL DE REPREZENTANTA AL ACESTUIA PE TERITORIUL ROMANIEI CERTIFICATE DE CALITATE ISO 9001:2000 ATAT PENTRU PRODUCATOR CAT SI PENTRU FURNIZOR - LISTA CUPRINZAND SUBCONTRACTANTII SI ACORDURILE DE SUBCONTRACTARE DACA ESTE CAZUL, MINIM DOUA RECOMANDARI DIN PARTEA ALTOR BENEFICIARI
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 15:00
Locul: SEDIUL INSPETIEI SOCIALE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE A OFERTELOR SI REPREZENTANTII OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS, NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CSNC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC INSPECTIA SOCIALA
Adresa postala: STR VASILE LASCAR 87, SECTOR 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 20493, Romania, Tel.0722795399, Email: [email protected], Adresa internet (URL): IN CONSTRUCTIE
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.08.2007 22:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer