Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE
Anunt de participare numarul 21906/03.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BOTOSANI
Adresa postala: I.C. BRATIANU 118, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710319, Romania, Punct(e) de contact: PENITENCIAR BOTOSANI, Tel.0231535422, In atentia: IEREMIE CRISTIAN, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231535421
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL BOTOSANI, STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, COD POSTAL 710319
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIE PAINE SEMIALBA PENTRU PERSOANELE PRIVATE DE LIBERTATE SI PAINE ALBA PENTRU PERSONALUL CARE SERVESTE MASA LA POPOTA UNITATII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PIINE SEMIALBA 15811100-7 99.000 kg - 100.650 kg
PIINE ALBA 15811100-72.500 kg -2.684 kg
Valoarea estimata fara TVA: intre 48, 000 si 49, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Da
perioada ianuarie aprilie 2008 - 99.000 kg paine semialba , 2.640 kg paine alba
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 2.265 LEI PENTRU PIINE SEMIALBA SI 60 LEI PENTRU PIINE ALBA. GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA, CE SE VA INCHEIA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE (BUGET DE STAT)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE CONFORM OUG 34/2006, ART. 44 SI ART. 45
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente); Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta;Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabilInformatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ultimul bilant contabil (pentru anul 2006), vizat de organele competente; balanta de verificare la data de 31 decembrie 2006completare formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Recomandari din partea altor beneficiari;Lista cu principalele livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valoarea si beneficiarul; Autorizatie de livrare a produselor sau certificat de producator;Autorizatie sanitar veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru mijloacele de transport utilizate;Certificat de calitate; Mostra a produsului ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
F/41735/02.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 12 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASERIA UNITATII SAU ORDIN DE PLATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2007 13:00
Locul: SEDIUL UNITATII, STR. I.C. BRATIANU, NR. 118, BOTOSANI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL SUCEAVA
Adresa postala: STR. STEFAN CEL MARE, NR. 62, Localitatea: SUCEAVA, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230/2115383, 0230/216321, Fax: 0230/524022
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC DIN CADRUL PENITENCIARULUI CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA BOTOSANI
Adresa postala: STR. I.C. BRATIANU NR. 118, Localitatea: BOTOSANI, Cod postal: 710319, Romania, Tel.0231/535422, Email: [email protected], Fax: 0231/535421
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 08:13