Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE AGROALIMENTARE


Anunt de intentie numarul 16085/29.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02238 CHITILA
Adresa postala: STRADA CRINULUI NUMARUL 2, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: CHICIOREA MARICEL 0724.284.126, Tel.021.436.39.35, Email: [email protected], Fax: 021.436.34.74
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE AGROALIMENTARE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : SEDIUL BENEFICIARULUI, CHITILA, STR. CRINULUI NR. 2, JUD. ILFOV
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 651, 578 si 1, 530, 638RON
VALOARE ESTIMATA A CONTRACTULUI (ACORDULUI CADRU) ESTE INTRE 651.578 SI 1.530.638 RON FARA T.V.A.ACHIZITIONAREA DE PRODUSE AGROALIMENTAREIMPARTIRE IN LOTURIDAOFERTANTUL POATE PARTICIPA PENTRU UN SIGUR LOT (PRODUS), PENTRU MAI MULTE LOTURI (PRODUSE) SAU PENTRU TOATE LOTURILE (PRODUSELE).
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 04.09.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
PERIOADA DERULARII ACORDULUI CADRU ESTE INTRE 01.11.2009 - 31.03.2011.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.anpm.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.protectiamuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2009 15:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer