Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse agroalimentare


Anunt de participare numarul 42356/31.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01895 Bucuresti
Adresa postala: Soseaua de centura, Chitila-Rudeni, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Caraman, Tel.0216685677, In atentia: Compartiment contracte, Email: [email protected], Fax: 0216685677, Adresa internet (URL): Bucuresti, Soseaua de centura , Chitila-Rudeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse agroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.01922Titu;U.M.01782Malu Spart;U.M.02208Mihailesti;U.M.01867Mihai Bravu;U.M.01646Galbinasi;U.M.01798Urziceni;U.M.01916Bolintin Deal;U.M.01812CGruiu;U.M.01812EDaia;U.M.01812FVinju Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse agroalimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.1)
01112100-6-Cartofi (Rev.1)
15411200-4-Ulei pentru gatit (Rev.1)
15811100-7-Paine (Rev.1)
15831000-2-Zahar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 418, 779.01RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.03.2008 pana la 15.09.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: loturi-1=850lei;2=600lei;3=450lei;4=600lei;5=500lei;6=600lei;7=700lei;8=70lei;9=200lei;10=150lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat/ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratii privind eligibilitatea;
2)Certificat constatator emis de Oficiu Registrului Comertului;
3)Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industriea Romaniei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani din producerea/comercializarea produselor agroalimentare-Fisa de informatii generale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Minim 50000lei pentru fiecare lot pentru care se depune oferta;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Lista principalelor livrari de produse agroalimentare in ultimii 3 ani;
2)Declaratii privind echipamentele tehnice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)Minim 2 beneficiari;2)Minim 1 mijloc de transport dotat cu sistem frigorific cand se depune oferta pentru un singur lot, respectiv 2mijloace de transport cand se depune oferta pentru mai multe loturi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate obtine contracost de la sediul autoritatii contractante in zilele lucratoare si in intervalul orar 07.30-15.30
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2008 12:00
Locul: Sediul U.M.01895 Bucuresti, Soseaua de centura , loc.Chitila-Rudeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic care a depus oferta prin reprezentanti imputerniciti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiilevor fi depuse in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala: Bucuresti, Soseaua de Centura , Chitila-Rudeni, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 077045, Romania, Tel.0213140553, Email: [email protected], Fax: 0213616102
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2008 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer