Licitatie Publica - Contract de furnizare produse agroalimentare
Anunt de participare numarul 20281/21.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 01895 Bucuresti
Adresa postala: Soseaua de centura, Chitila-Rudeni, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Mihail-Daniel Kulcsar, Tel.0216685677, Email: [email protected], Fax: 0216685677
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse agroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.01922Titu;U.M.01782MaluSpart;U.M.02208Ghimpati;U.M.01867Mihai Bravu;U.M.01646Galbinasi;U.M.01798Urziceni;U.M.01916Bolintin Deal;U.M.01812CGruiu;U.M.01812EDaia;U.M.01812FVinju Mare;
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse agroalimentare destinate prepararii hranei personalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.1)
15130000-8-Produse din carne (Rev.1)
15411100-3-Uleiuri vegetale (Rev.1)
15545000-0-Branza tartinabila (Rev.1)
15831000-2-Zahar (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 304, 025.73RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.09.2007 pana la 29.02.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie pentru participare : loturi1=650lei;2=350lei;3=350lei;4=350lei; 5=350lei;6=550lei;7=850lei;8=100lei;9=150lei;10=150lei.2.Garantie de buna executie=5%din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia personala a ofertantului
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006
-Certificat privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari socialecatre bugetul general consolidat si local
2.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
-Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie a Romaniei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale-care va cuprinde detalii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-valoarea minima a cifrei de afaceri cumulate in cei trei ani va fi de minim 25.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse agroalimentare in ultimii 3 ani
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
3.Prezentarea obligatorie de mostre de produse
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Se vor specifica minim 2 beneficiari2.Se va solicita minim 1 mijloc de transport dotat cu sistem frigorific3.Mostre la urmatoarele produse: branza topita, cons.pate ficat, cons.peste in ulei, preparate din carne.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Contracost(10lei) de la sediul autoritatii contractante in zilele lucratoare si in intervalul orar 07, 30-15, 30.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.07.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.07.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Bucuresti, Soseaua de Centura, loc.Chitila-Rudeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice operator economic care a depus oferta poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr.6, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile vor fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala: Bucuresti, Soseaua de centura, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Tel.3140553, Fax: 3140553
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2007 10:29