Licitatie Publica - Contract de furnizare produse alimentare .
Anunt de participare numarul 2602/19.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA PLOIESTI
Adresa postala: STR.GAGENI, NR.100, JUD.PRAHOVA, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100097, Romania, Punct(e) de contact: MARIAN ROTARU, Tel.0244521641, Email: [email protected], Fax: 0244521641
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse alimentare .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Nord - str. Gageni , nr.100
TBC - str. Oborului , nr.2
Buna Vestire - str. Buna Vestire , nr.3
Boldescu - str.Romana , nr.30
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Graficele lunare vor fi stabilite la incheierea contractului , in perioada livrarii furnizorul trebuie sa respecte Regulamentul de functionare al unitatii .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15331500-2 - Legume conservate in otet (Rev.1)
15331400-1-Legume in conserva si/sau la cutie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conserve in apa = 38.400 kg ; conserve in bulion = 30.500 kg ; conserve fructe = 10.500 kg ; castraveti in otet = 2.500 kg ; ceaopa uscata = 7.000 kg .
Valoarea estimata fara TVA: 183.14RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.03.2007 pana la 31.10.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 3.300 lei . Aceasta se va constitui prin scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante , numerar sau ordin de plata vizat de banca.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri provenite din contractul incheiat cu Casa Judeteana de Asigurari Prahova .Plata se va efectua in termen de 60 de zile de la emiterea facturii .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
S.A sau S.R.L
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG nr.35 / 2006
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.35 / 2006
Certificat de Atestare Fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat precum si a obligatiilor la bugetul general eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice .
Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de Directia de Impozite si Taxe de pe raza localitatii unde isi are sediul ofertantul .
Toate aceste documnente sa ateste plata tuturor obligatiilor pana la data de 31.01.2007
Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului ( copie )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2007 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.02.2007 12:21