Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse alimentare.


Anunt de participare numarul 121225/14.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala:  Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  022322, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul Achizitii, Tel. 021.317.21.94, In atentia:  Ec. Stoica Flori, Email:  [email protected], Fax:  021.318.04.44, Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse alimentare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni-Blocul alimentar
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse alimentare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de furnizare produse alimentare.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 477, 487RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 18.07.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare este : Lot 1 = 4.185, 02 lei;Lot 2 = 7.058, 64 lei;Lot 3 =7.547, 99 lei;Lot 4 = 1.352, 00leiLot 5 = 3.718, 50 lei;Lot 6 = 1.000, 00 lei;Lot 7 =790, 00 lei;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF
Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta
Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleUltimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente(D.G.F.P.)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani, Ofertantul va completa si prezenta formularul
2. Licenta de fabricatie pentru producator / distribuitor.
3. Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul /furnizorul au implementat un sistem de management in conformitate cu unul din standardele in vigoare sau similare:
Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii integrate a:
- unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001).
- unui sistem de analiza riscurilor (Certificat HACCP -"Analiza riscurilor. Puncte critice de control") conform Directiva Consiliului Comunitatii Europene nr.93/43/EEC/14, iunie 1993 privind igiena produselor alimentare si in baza Hotararii de Guvern nr. 924/11, august 2005, privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare
- unui sistem de management al sigurantei alimenterlor (SR EN ISO 22000).4. Autorizatie sanitar veterinara de functionare eliberata de organele abilitate.
6. Declaratii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari, cu referinta la produse similare.
7. Experienta similara ? contracte de furnizare cu specific similar- Formular nr. 5 .8. Recomandari, se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor, privind indeplinirea obligatiilor contractuale.
9. Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloace de transportalimente.10. Certificat de calitate si garantie; Declaratie de conformitate; Buletin de analiza valabile la data prezentarii mostrelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 11:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni, Sala de consiliu, etajul I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucurtesti, Cod postal:  020084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art. 256^2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala:  Sos. Fundeni 258, sector 2., Localitatea:  Bucurtesti, Cod postal:  022322, Romania, Tel. 021/317 21 94, Email:  [email protected], Fax:  021/318 04 44, Adresa internet (URL):  www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2011 12:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer