Licitatie Publica - Contract de furnizare produse alimentare
Anunt de participare numarul 132923/04.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Adresa postala: STR.FLORILOR, NR.63, Localitatea: Baltatesti, Cod postal: 617025, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA MANOLACHE, Tel. +40 0233244017, Email: [email protected], Fax: +40 0233244077, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de interes national (unitatea este sanatoriu balnear, functioneaza dupa legea spitalelor si este in administrarea Ministerului Apararii Nationale)
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Militara 02275, loc. Baltatesti, strada Florilor, nr.63, judetul Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de produse alimentare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
15331464-7-Fasole intreaga la cutie (Rev.2)
15411100-3-Uleiuri vegetale (Rev.2)
15511100-4-Lapte pasteurizat (Rev.2)
15811100-7-Paine (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitati estimate pana la 31.12.2012:
Ardei iuti in otet= 200 kg, CLA fasole pastai=3000 kg, CLA mazare=2500 kg, zarzavat supe=3000 kg, zarzavat ciorbe=1000 kg, pasta tomate=700 kg, rosii in bulion=2500 kg, zacusca legume=800 kg, gogosari in otet=2000 kg, castraveti in otet=2000 kg, salata de sfecla rosie=1000 kg, conopida in otet=500 kg, compot visine=500 kg, compot ananas=500 kg, compot prune =500 kg, compot piersici=500 kg, gem zmeura=300 kg, gem piersici=300 kg, dulceata coacaze=100 kg, dulceata cirese negre=180 kg, dulceata caise=150 kg, dulceata visine=150 kg, lapte proaspat = 4500 litri, branza telemea vaca=1500 kg, branza vaci proaspata=1500 kg, branza vaci dietetica=890 kg, branza de burduf= 500 kg, cascaval=2500 kg, iaurt=4500 kg, smantana=3000 kg, cas proaspat=1700 kg, branza topita=1000 kg, unt proaspat=1800 kg, lapte praf=400 kg, lapte condensat cafea=2100 buc, inghetata=70 kg, paine alba= 30000 kg, cozonac=450 kg, produse de cofetarie=4800 kg, orez=1800 kg, faina de grau=800 kg, malai=2500 kg, gris=800 kg, tarate grau=230 kg, oua=22000 buc, ulei floarea soarelui=3500 litri, sare marunta=536 kg, sare fina=536 kg, pate vegetal=100 kg, napolitane ambalate=590 kg, prajitura ambalata=590 kg, zahar=2000 kg, paste fainoase (fidea)=1340 kg, spaghete=470 kg, ceai=190 kg, otet=200 litri, mustar=350 kg, amelioratori preparate culinare=600 kg, arome(esente)=20 litri, boia de ardei=60 kg, cacao pudra=10 kg, foi dafin=15 kg, piper= 60 kg, margarina=250 kg, masline=1300 kg, apa minerala=35000 litri, apa plata=20000 litri, suc de fructe=350 litri, soia=20 kg, cafea=70 kg, ciuperci conservate=1500 kg, amestec de legume congelate=800 kg, pasca=50 kg, vopsea oua=100 buc, foi pentru placinta congelate=30 kg, ciocolata ambalata= 150 kg, zahar plic pentru cafea=2100 buc, conserve din peste=200 kg, salata de icre=100 kg, fasole uscata boabe=1000 kg, servetele=428400 buc, scobitori=200000 buc, pahare unica folosinta=400 buc, farfurii unica folosinta=600 buc, folie plastic alimentara=500 m, folie aluminiu alimentara=500 m, pungi ambalat alimentare=6300 buc.
2. Cantitati estimate pana la 30.04.2013, cu posibilitatea suplimentarii si prelungirea duratei contractului cu maxim 4 luni, prin incheierea de acte aditionale, in conditiile art. 6, alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
Ardei iuti in otet= 240 kg, CLA fasole pastai=3600 kg, CLA mazare=3000 kg, zarzavat supe=3600 kg, zarzavat ciorbe=1200 kg, pasta tomate=840 kg, rosii in bulion=3000 kg, zacusca legume=960 kg, gogosari in otet=2400 kg, castraveti in otet=2400 kg, salata de sfecla rosie=1200 kg, conopida in otet=600 kg, compot visine=600 kg, compot ananas=600 kg, compot prune =600 kg, compot piersici=600 kg, gem zmeura=360 kg, gem piersici=360 kg, dulceata coacaze=120 kg, dulceata cirese negre=216 kg, dulceata caise=180 kg, dulceata visine=180 kg, lapte proaspat = 5400 litri, branza telemea vaca=1800 kg, branza vaci proaspata=1800 kg, branza vaci dietetica=1068 kg, branza de burduf= 600 kg, cascaval=3000 kg, iaurt=5400 kg, smantana=3600 kg, cas proaspat=2040 kg, branza topita=1200 kg, unt proaspat=2160 kg, lapte praf=480 kg, lapte condensat cafea=2520 buc, inghetata=84 kg, paine alba= 36000 kg, cozonac=540 kg, produse de cofetarie=5760 kg, orez=2160 kg, faina de grau=960 kg, malai=3000 kg, gris=960 kg, tarate grau=276 kg, oua=26400 buc, ulei floarea soarelui=4200 litri, sare marunta=640 kg, sare fina=640 kg, pate vegetal=120 kg, napolitane ambalate= 708 kg, prajitura ambalata=708 kg, zahar=2400 kg, paste fainoase (fidea)=1608 kg, spaghete=564 kg, ceai=228 kg, otet=240 litri, mustar=420 kg, amelioratori preparate culinare=720 kg, arome(esente)=24 litri, boia de ardei=72 kg, cacao pudra=12 kg, foi dafin=18 kg, piper= 72 kg, margarina=300 kg, masline=1560 kg, apa minerala=42000 litri, apa plata=24000 litri, suc de fructe=420 litri, soia=24 kg, cafea=84 kg, ciuperci conservate=1800 kg, amestec de legume congelate=960 kg, pasca=60 kg, vopsea oua=120 buc, foi pentru placinta congelate=36 kg, ciocolata ambalata= 180 kg, zahar plic pentru cafea=2520 buc, conserve din peste=240 kg, salata de icre=120 kg, fasole uscata boabe=1200 kg, servetele=513500 buc, scobitori=240000 buc, pahare unica folosinta=480 buc, farfurii unica folosinta=720 buc, folie plastic alimentara=600 m, folie aluminiu alimentara=600 m, pungi ambalat alimentare=7560 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 832, 676.1 si 999, 193RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicarea prevederilor art. 6 din HG nr. 925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei pt.participare este specificata pe fiecare lot in parte in anexa B.Se constituie prin virament bancar in contul RO17TREZ4935005XXX001343 deschis la Trezoreria Targu Neamt, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari, care se prezinta in original, sau prin numerar la casieria unitatii.Garantia de participare poate fi prezentata de catre delegat cel mai tarziu la data, ora si locul deschiderii ofertelor.La constituirea garantiei de participare sa se precizeze numarul curent al loturilor pentru care se depune oferta. Durata de valabilitate :90 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor). Garantia de buna executie reprezinta 5 % din pretul contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract, in termen de 5 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta de urgenta nr.34/2006: Prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic?Formular F.1.In cazul asocierii vor fi depuse declaratii de eligibilitate de catre toti ofertantii asociati.
2.Certificat in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010: Prezentarea unei declaratii?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formular F.13.In conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/ 12.10.2010 , ofertantii trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.
? certificat de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinireaobligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat; certificatul sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in original sau copie conform cu originalul;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) sau echivalent ? in original sau copie conform cu originalul; certificatul sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 - Se va completa FormularulF.2.
Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Ichimoae Florin, Baciu Maria, Ghinea Marius, Astefaniei Sergiu, Manolache Mariana, Filioreanu Paulina, Pasoi Nicoleta, Balasa Sorinel-Viorel (membru de rezerva). 1.Pentru persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitatile economice specifice pentru indeplinirea contractului (cod CAEN) - in original sau copie conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor .
2.Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani(2009, 2010, 2011).Pragurile minime sunt stabilite pentru fiecare lot in parte si sunt specificate in Anexa B.
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatie sanitara de functionare;
- autorizatie sanitara-veterinara a mijlocului de transport.
Sistemul de management al calitatii operatorului economic sa fie conform cu standardul ISO 9001, in domeniul specific obiectului contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2012 11:00
Locul: sediul U.M. 02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau grup de ofertanti asociati au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.A fost respinsa documentatia de astribuirenr. 10387 in data de 06.01.2012.2.In cazul existentei unor oferte declarate admisibile si egale ca valoare pe locul 1, atribuirea contractului se face dupa depunerea la sediul autoritatii contractante a unor noi oferte de pret, de catre operatorii economici carora li s-a solicitat reofertarea. Daca niciuna din oferte nu va fi imbunatatita, autoritatea contractanta va anula aplicarea procedurii de atribuire .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01175 Iasi ? Biroul juridic (U.M.02275 Baltatesti este arondata pentru consiliere juridica la U.M. 01175 Iasi, intrucat unitatea nu are serviciu juridic propriu )
Adresa postala: Aleea Ghica Voda, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 0232273419, Email: [email protected], Fax: +40 0232273419
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2012 10:29