Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE.


Anunt de participare numarul 136168/01.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 213172194, In atentia: Ing. Sandu Andreea, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI-BLOCUL ALIMENTAR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03200000-3-Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
15110000-2-Carne (Rev.2)
15500000-3-Produse lactate (Rev.2)
15897200-4-Conserve de alimente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI, ANEXA I.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 450, 167.36 si 3, 850, 263RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Val.GPestede: Lot1=4.275, 00;Lot2=814, 00;Lot3=4.781, 00;Lot4=772, 20;Lot5=505, 00;Lot6=422, 00;Lot7=4.711, 00;Lot8=1.535, 00;Lot9=4.209, 00;Lot10=2.390, 00;Lot11=118, 02;Lot12=484, 00;Lot13=432, 00;Lot14=301, 00;Lot15=1.477, 00;Lot16=700, 00Per.de valab. 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.GP se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G.nr.925/2006. PTR.IMM-uri GP poate fi constituita in cuantum de 50%.Mod de constituire: SGB, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, in contul autoritatii contractante: RO 79TREZ7025005 XXX 000170, Trezoreria sector 2.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP va fi prelungita in mod corespunzator.Ofertele pentru care nu s-a depus GP in original, in cuantumul, si pentru perioada prevazuta vor fi respinse ca inacceptabile.ACare dreptul de a retine GP, of.pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: (a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;(b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul nu a constituit GBP in perioada de valabilitate a ofertei;(c) oferta sa fiind stabilitacastigatoare, of .a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate aofertei.GPconstituita de of.a carui oferta a fost declarata castigatoare se returneaza acestuia de catre AC in cel mult 3 zile lucratoare de la semnarea contractului.GP constituita de ofertantii necastigatori se returneaza acestora de catre AC imediat dupa semnarea contractului, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 alin. 1 din OUG nr.34/2006 este de 1% din VE pe fiecare lot contestat (in cuantumul prevazut la art.2781 din OUG nr. 34/2006) pentru loturile 2;4;5;6;8;10;11;12;13;14;15;16;si4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste420.001lei pentru loturile 1;3;7;9 Garantia de buna executie seconstituie conform art. 90 - (1) ;(2) ; (3) din HG nr. 925/2006, de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantie de buna executie se constitue in cuantum de 5 % din valoareacontractului , exclusiv TVA, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat - Fondul National al Asigurarilor de Sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea art.180, conform formular anexat.
Cerinta nr. 2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, conform formular anexat.
Mod de dovedire: i)Se va atasa Formularul (Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile sicompletarile ulterioare) completat.
ii)Se va atasa Certificatul de atestare fiscala eliberat de ANAF, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la 25 ale lunii anterioare deschiderii ofertelor, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul??pentru persoanele juridice romane, respectiv original si traducere legalizata in limba romana, copie conform cu originalul, in cazul persoanelor juridice straine.
iii)Se va atasa Certificatul fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu originalul?? valabil la la 25 ale lunii anterioare data deschiderii ofertelor.
Nota: 1.In situatia in care, din documentele solicitate reiese faptul ca ofertantul nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, atunci se va considera ca aceasta cerinta nu este indeplinita.2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest
sens.
Cerinta nr. 3- Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1. Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Se va atasa Formularul (Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti) completat.
Cerinta nr. 4- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta
)Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, se vor nominaliza, la nivelul prezentei sectiuni, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
MANAGER
Dr. Orban Carmen
DIRECTOR MEDICAL
Dr. Tanase Alina
DIRECTOR FINANCIAR CONTABILITATE
Ec. Grigore EmiliaCONSILIER JURIDIC
Meroiu MihaelaSEF BIROU ACHIZITII
Ec. Parvulescu Adrian
SEF SERVICIU APROVIZIONARE,
Ing. Sandu Andreea
BIROULACHIZITII
Ec. Stoica Flori
COMISIA DE EVALUARE
SPECIFICATII TEHNICE- FISATEHNICA PRODUS
AVIZAT,
Departamentul epidemiologic si controlul infectiilor nozocomiale,
Dr. Ghita Camelia
Coordonator Bloc Alimentar,
Ec. Patruta Constantina Cerinta nr. 1-Persoane juridice/fizice romane
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor), din care sa rezulte:
a. denumirea operatorului economic si toate datele deidentificare;
b. codul unic de inregistrare;
c. sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);
d. structura actionariatului;
e. numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;
f. domeniul de activitate principal;
g. domeniile de activitate secundare;
h. situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).
Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Cerinta nr. 2-Persoane juridice /fizice straine
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia
economic-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari
Cerinta nr. 2Autorizatie sanitar veterinara de functionare
Cerinta nr. 3Autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijloace de transport
Cerinta nr. 4Experienta similara
Cerinta nr. 5Mostre
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurarea calitatii
a. unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001).
b. unui sistem de analiza riscurilor (Certificat HACCP -"Analiza riscurilor. Puncte critice de control") conform Directiva Consiliului Comunitatii Europene nr.93/43/EEC/14, iunie 1993 privind igiena produselor alimentare si in baza Hotararii de Guvern nr. 924/11, august 2005, privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare
c. unui sistem de management al sigurantei alimentelor (SR EN ISO 22000).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.07.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.07.2012 10:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni, Sala de consiliu, etajul I.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana autorizata din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunere financiara se va depune laregistratura INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI , cladirea B , etaj 1. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ?pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642/+40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos. Fundeni nr.258, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 212750500, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2012 13:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer