Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE.


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
1.587.924 RON

Castigatorul Licitatiei: SECOMA SRL
Anunt de atribuire numarul 136168/21.11.2012
Informatii anunt de participare asociat 130878
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Aprovizionare, Tel. +40 213172194, In atentia: Ing. Sandu Andreea, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: INSTITUTUL CLINIC FUNDENI-BLOCUL ALIMENTAR
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
03200000-3-Cereale, cartofi, legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
15110000-2-Carne (Rev.2)
15500000-3-Produse lactate (Rev.2)
15897200-4-Conserve de alimente (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
1, 587, 924RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S101-167868din30.05.2012
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S105-175271din05.06.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 14690 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
V.1) Data atribuirii contractului 03.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 12
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SECOMA SRL
Adresa postala: Bd. N. Balcescu nr. 52, bl. 3, ap. 30, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120246, Romania, Tel. +40 238710216, Email: [email protected], Fax: +40 213523131
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3850263.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 233938.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 7
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
9
Contract nr: 16914 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 12
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
NED COM
Adresa postala: str. Varfu cu Dor nr. 26, Localitatea: Constanta, Cod postal: 905700, Romania, Tel. +40 729036787, Email: [email protected], Fax: +40 241559944
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3850263.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 57040.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 7
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
15
Contract nr: 16916 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 12
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
EURONET GRUP S.R.L.
Adresa postala: str. Straja, nr. 6A, sect. 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050306, Romania, Tel. 0762211648;021/4500361, Email: [email protected], Fax: 021/4500361, Adresa internet (URL): www.eurocatering.com.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3850263.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 1075171.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 7
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2, 1, 7, 8
Contract nr: 16917 Denumirea: CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
V.1) Data atribuirii contractului 08.10.2012
V.2) Numarul de oferte primite 12
Numarul de oferte admisibile 6
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SECOMA SRL
Adresa postala: Bd. N. Balcescu nr. 52, bl. 3, ap. 30, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120246, Romania, Tel. +40 238710216, Email: [email protected], Fax: +40 213523131
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 3850263.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 221775.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 7
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
4, 10, 12, 16
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: In cazul in care comisia de evaluare constata ca au fost depuse oferte admisibile cu preturi unitare egale la ofertantii clasati pe locul I, se va solicita o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noua propunere financiara se va depune laregistratura INSTITUTULUI CLINIC FUNDENI , cladirea B , etaj 1. Datele de depunere ale propunerilor financiare si ale sedintelor de deschidere ale acestora se vor comunica in solicitarea transmisa de catre autoritatea contractanta.Castigatorul va fi desemnat prin aplicarea criteriului de atribuire stabilit in procedura ?pretul cel mai scazut.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Municipiului Bucuresti
Adresa postala: Bd. Unirii nr. 37, sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel. +40 0214083600, Email: [email protected], Fax: +40 0214083600, Adresa internet (URL): www.tmb.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni
Adresa postala: Sos. Fundeni nr.258, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Tel. +40 212750500, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer