Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Anunt de intentie numarul 26299/15.05.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: SERVICIUL APROVIZIONARE, Tel. +40 213172194, In atentia: Ing. Sandu Andreea, Email: [email protected], Fax: +40 213180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : INSTITUTUL CLINIC FUNDENI - BLOCUL ALIMENTAR
Cod NUTS: RO321 - Bucuresti
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 4, 200, 000RON
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.07.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
Valabilitatea contractului / contractelor de furnizare de la data semnarii pana la 31.12.2013, cu posibilitate de prelungire.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura de atribuire va fi licitatie deschisa. Criteriul de atribuire va fi ''pretul cel mai scazut''.1.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare 2.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare 3.Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta conform ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.4.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 5.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic 6.Lista principalelor livrari7.Autorizatie sanitar veterinara de functionare8.Autorizatie sanitar ? veterinara pentru mijloace de transport.9. Standarde de asigurarea calitatii : unui sistem de management al calitatii (SR EN ISO 9001); unui sistem de analiza riscurilor (Certificat HACCP -"Analiza riscurilor. Puncte critice de control") conform Directiva Consiliului Comunitatii Europene nr.93/43/EEC/14, iunie 1993 privind igiena produselor alimentare si in baza Hotararii de Guvern nr. 924/11, august 2005, privind aprobarea regulilor generale pentru igiena produselor alimentare; unui sistem de management al sigurantei alimentelor (SR EN ISO 22000).
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2013 11:59