Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
777.900 RON

Castigatorul Licitatiei: SC IL MANO SRL
Anunt de atribuire numarul 30415/28.11.2007
Informatii anunt de participare asociat 17122
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CLUJ
Adresa postala: STR. CLINICILOR NR. 3-5, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400006, Romania, Punct(e) de contact: IOANA-CRISTINA POJAR, Tel.0264/592771, Email: [email protected], Fax: 0264/590235
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA CENTRALA STR. VICTOR BABES NR. 43, CLUJ-NAPOCA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE DIVERSE
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612100-2 - Faina de grau (Rev.1)
15421000-5-Uleiuri rafinate (Rev.1)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.1)
15850000-1-Paste fainoase (Rev.1)
15872400-5-Sare (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
777, 900RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
108
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 361 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE DEVERSE
V.1) Data atribuirii contractului 10/31/2007
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IL MANO SRL
Adresa postala: B-dul Tineretului nr. 9, bl. A54, ap. 11, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 0, Romania, Tel.0350/407766
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 777900.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 16875.20 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 357 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE DEVERSE
V.1) Data atribuirii contractului 10/30/2007
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IL ONCOS IMPEX SRL
Adresa postala: Str. Donath nr. 76, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 0, Romania, Tel.0264/265809
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 777900.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2778.50 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
Contract nr: 356 Denumirea: CONTRACT SUBSECVENT DE FURNIZARE PRODUSE ALIMENTARE DEVERSE
V.1) Data atribuirii contractului 10/30/2007
V.2) Numarul de oferte primite 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SCGALERIILE DACIA FELIX SA
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 18, Localitatea: Cluj - Napoca, Cod postal: 0, Romania, Tel.0264/430204
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 777900.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6960.40 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organismul competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.3195180, Email: [email protected]
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR. CLINICILOR 3-5, Localitatea: CLUJ-NAPOCA, Cod postal: 400006, Romania, Tel.0264/595271, Email: [email protected]
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2007 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer