Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Produse Calculatoare si Imprimante


Anunt de participare numarul 77964/20.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Serviciile Societatii Informationale
Adresa postala: STR. ITALIANA NR. 22, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel.021 3032991, In atentia: Sorin Furtuna, Email: [email protected], Fax: 021 3052899, Adresa internet (URL): www.assi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Produse Calculatoare si Imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Autoritatii contractante, str. Italiana nr. 22, sector 2 Bucuresti Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Calculatoare 30 buc.; Laptopuri 10 buc.; Imprimante 4 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30232100-5-Imprimante si trasatoare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Calculatoare 30 buc.; Laptopuri 10 buc.; Imprimante 4 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 124, 228.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2400 lei. Scrisoare de garantie bancara.Garantie de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului de achizitie publica
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face prin ordin de plata in contul de trezorerie al furnizorului potrivit prevederilordin Documentatia de atribuire si in conformitate cu OUG 34/2009.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea,
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor, impozitelor si altor creante bugetare, emise de catre ANAF si autoritatea administratiei publice locale competenta, valabile la data limita de depunere a ofertei.
Fisa de informatii generale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii referitoare la Licitatia electronica sunt prezentate in Sectiunea IV.2 din Documentatia de atribuire anexata prezentului anunt de participare si accesibila liber, direct si nerestrictionat.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2009 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2009 17:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 05.08.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 12:00
Locul: sediul Agentiei pentru Serviciile Societatii Informationale str. Italiana nr. 22, sector 2, Bucurest
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor -cu prezentarea unei/unor imputerniciri scrise care va/vor preciza datele de identificare ale reprezentantului/reprezentantilor ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 3104641, Email: [email protected], Fax: (021) 3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006 de un act al autoritatii contractante considerat nelegal, avand in vedere ca valoarea contractului care urmeaza sa fie atribuit este de 128228.56 lei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ASSI - Serviciul Achizitii
Adresa postala: Str. Italiana nr. 22 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel.021 3032991, Email: [email protected], Fax: 021 3052 899, Adresa internet (URL): www.assi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2009 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer