Licitatie Publica - Contract de furnizare produse "Carburanti"
Anunt de participare numarul 135381/09.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" Resita
Adresa postala: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Localitatea: Resita, Cod postal: 320200, Romania, Punct(e) de contact: ONCIA SIMION, Tel. +40 255226109/ +40 255220200, Email: [email protected], Fax: +40 355429546, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse "Carburanti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Livrarea produselor se va face de la statiile de distributie a combustibililor din Municipiul Resita, si din tara cand este cazul
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse "Carburanti"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-motorina EURO Diesel 5; cod CPV 09134200-9- 130.000 LITRI
-benzina fara plumb; cod CPV 09132100-4-10.000 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 667, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
13352 RON, (2% din val.max. din valoarea estimata a procedurii fara TVA) , pentru I.M.M. 6676 RON .Garantia de participare se exprima sub forma de virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari.Este valab.30 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. 1) 5 % din valoarea fara TVA a contractului.2) Modalitatea de constituire: -un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari se poate face trimitere direct la articolul de lege, respectiv art. 90 din H.G. nr. 925/2006.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de buna executie trebuie sa fie prezentata in 15 zile de la data semnarii contractului sidevine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale .2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.3. Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006.4. Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181/OG 34/2006.5. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1.
Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Persoane cu functii de decizie din cadrulServiciului Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" Resitaprivind organizarea, derularea si finalizarea prezentei procedurii de atribuire:
Presedinte: ONCIA SIMION - Insp. Specialitate -Birou Juridic-R.U. (SP-?DIRPCL?);
Membri: MILOIEVICI SATA-Referent-Comp. Financiar-Contabil(SP-?DIRPCL?);NICORICI FLORICA- Insp. Specialitate-Birou Tehnic-Investitii(SP-?DIRPCL?);PUREC ANCA- Aparatul de Specialitate al Primarului;CHIS LUCIAN - Aparatul de Specialitate al Primarului; - Certificat constatator emis de ORC (situatie juridica ofertant)
- Autorizatie furnizare produse petroliere -
Sepermite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil la 30.06.11, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, daca exista
Conform legislatie in vigoare privind regimul carburantilor comercializati.
Certificat ISO 9001 ofertant(sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egaleIn cazul in carese constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventualele contestatii se pot depune in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al AC consideratnelegal. Privitor la continutul DA, data luarii la cunostinta este data publicarii doc. in SEAP
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" Resita
Adresa postala: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Localitatea: Resita, Cod postal: 320200, Romania, Tel. +40 255226109/ +40 255220200, Email: [email protected], Fax: +40 355429546
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2012 11:55