Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse Carburanti auto sub forma de bonuri valorice


Anunt de participare numarul 134479/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta "Dobrogea" al judetului Constanta
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran nr. 110, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Lt. Sisea Viorel, Tel. +40 241617381, In atentia: Lt.Col. Zlavog Claudia, Email: [email protected], Fax: +40 241665523, Adresa internet (URL): www.isudobrogea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse Carburanti auto sub forma de bonuri valorice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statiile furnizorului aflate in Municipiul Constanta si pe teritoriul tarii ;
daca este cazul la sediul achizitorului ?Str Mircea cel Batran nr. 110, Constanta, jud. Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Carburanti auto sub forma de bonuri valorice: Benzina fara plumb, Motorina euro 5.
Locul principal de livrare: Statiile furnizorului aflate in Municipiul Constanta; daca este cazul la sediul achizitorului ?Str Mircea cel Batran nr. 110, Constanta, jud. Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile si conditiile tehnice pe care trebuie sa le indeplineasca produsul Contract de furnizare carburanti auto sub forma de bonuri valorice- Benzina fara plumb Cod CPV 09132100-4 si Motorina euro 5 Cod CPV 09134220-5 sunt prezentate in Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 087, 097RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 21.000 lei se constituie prin: a) Scrisoare de garantie bancara formular 10 anexat, b) depunere numerar la casieria autoritatii contractante, c) ordin de plata sau fila cec in contul de trezorerie RO11 TREZ 2312 3610 120X XXXX insotita de un document prin care se specifica destinatia. Perioada de valabilitate a scrisorii de garantie: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.PentruI.M.M.-urigarantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantie de participare de 21.000 lei. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratiepe proprie raspundere, conform anexei 1 din Legea 346 / 2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Atentie!In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor micisi mijlocii se va analiza cu privire la asociere inansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM.In situatia in care contestatia depusa de ofertant la CNSC a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine acestuia din garantia de participare, in raport de valoarea estimata a contractului, sumele prevazute de art 278^1 din OUG nr 34/2006 privind achizitiile publice, actualizata. Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti. 2. Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din pretul contractului fara TVA; 3. Forma de constituire a garantiei de buna executie : ? Conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. 4. Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie: inca 14 zile de la termenul limita de finalizare a contractului. 5. Garantia de buna executie va fi retinuta / restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea si prezentarea declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu Formular 4 din sectiunea Formulare semnat si stampilat in original, conform prevederilor art.5, alin(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgentanr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Completarea si prezentarea declaratiei pe proprie raspundere in conformitate cu Formular 5 din sectiunea Formulare. semnat si stampilat in original, conform prevederilor art.5, alin(3) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Completarea si prezentarea Declaratiei referitoare la falimentul societatii. Formular 5 din sectiunea Formulare;
- Prezentare certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat consolidat, exigibile la data de _______, (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata, respectiv data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2033 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare), in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, potrivit prevederilor art.5, alin(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, sau formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident .Nota: Cerinta este formulata astfel incat din respectivul certificat sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Prezentare certificat privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Directia de Impozite si taxe locale, exigibile la data de_______, (se va corela cu termenul legal al scadentei de plata, respectiv data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2033 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare), in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, potrivit prevederilor art.5, alin(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011, sau formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezidentNota: Cerinta este formulata astfel incat din respectivul certificat sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDeclaratie privind calitatea de participant la procedura - Completarea formularului 6 Persoane juridice / fizice romane - Cerinta obligatorie:
certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente, in original sau in copii legalizate sau acceptarea si de copii lizibile cu mentiunea *in conformitate cu originalul*, cu semnatura si stampila operatorului economic (art.5 din Ordin ANRMAP nr. 509/2011).Persoane juridice / fizice straine - Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si sa fie prezentate in traducere in limba romana legalizata si autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilanturile contabile vizate si inregistrate de organelle competente din ultimii 3 ani.
2. Informatii Generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani2. Cel putin o recomandare din partea unor beneficiari/clienti
1..Certificare SR EN ISO 9001:2008 la ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica.La licitatia electronica participa operatorii economici inregistrati in SEAP;invitatia de participare la faza finala de licitatie electronica va fi transmisa electronic, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile;licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare dupa data la care au fost trimise invitatiile, data probabila de transmitere a invitatiilor..;licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, de 24 ore, durata acesteia fiind de o zi;autoritatea contractanta va atribui contractul cu respectarea prevederilor art.169 si 200 din OUG nr34/2006; Dupa incheierea rundei de ofertare, se solicita ofertantului aflat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul SEAP, sa transmita Formularul 2 de oferta, completat cu noua valoare rezultata in urma procesului de ofertare electronica; Criteriul de evaluare la licitatia electronica: pretul cel mai scazut.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
631889 / 20.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA ?DOBROGEA?AL JUDETULUI CONSTANTA , Biroul Juridic-Contencios
Adresa postala: Str. Mircea cel Batran, nr.110, Constanta, jud. Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Tel. +40 241617381, Fax: +40 241617381, Adresa internet (URL): www.isudobrogea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer