Licitatie Publica - Contract de furnizare produse: Computer tomograf
Anunt de participare numarul 135673/17.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Targu Secuiesc
Adresa postala: str. Fabricii, nr. 2/A, Tg. Secuiesc, cod postal: 525400, jud. Covasna, Localitatea: Targu Secuiesc, Cod postal: 525400, Romania, Punct(e) de contact: str. Fabricii, nr. 2/A, Tg. Secuiesc, jud. Covasna, Tel. +40 267361469, In atentia: Bokor Zsolt, sef birou aprovizionare, Email: [email protected], Fax: +40 267364982, Adresa internet (URL): www.spitaltgsecuiesc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse: Computer tomograf
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Tg. Secuiesc, str. Fabricii, nr. 2/A, jud. Covasna, cod postal: 525400
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Computer tomograf conform caietului de sarcini.
Instalarea, punerea in functiune, instruirea personalului operator si instruirea unui tehnician al spitalului pentru interventii ?first line? se efectueaza in locatia de livrare, cu personal autorizat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Computer tomograf ? 1 (una) bucata
Valoarea estimata fara TVA: 970, 140RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Conform articol278, punctul b, cuantumul garantiei de participare este (intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei): 4.200 ron + 0.1% din 550.139 (970.140 - 420.001 = 550.14 RON)Total cuantum garantie de participare este 4750.14 RON2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile3. Modalitatea de constituire sunt modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 1. Totalul cuantumului de garantie de buna executie este de 30000 Ron, adica 3% din valoarea estimata a contractului.2. Modalitatea de constituire sunt modalitatile de constituire reglementate de art. 90 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare Ministerul Sanatatii 68%, fonduri proprii Primaria Tg. Secuiesc 10% si sponzorizare 22%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1, Declaratie privind eligibilitatea
original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
a. Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiileart.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulteriare.
b. Prezentare de cazier judiciar.
.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
2, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completari prin legea nr.337/2006- original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul: Cerinta obligatorie:
- Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/20063. , Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG NR.34/2006-original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/ Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
4, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform Ordin nr.314 / 2010 emis de presedintele ANRMAP. - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul: Cerinta obligatorie:
- Prezentarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform modelului atasat la sectia formulare .
5. Certificat de declaratie privind calitatea de participant la procedura: Prezentarea certificatului de declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform modelului atasat la sectia formulare
6, Prezentarea certificatuluide atestare fiscala, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societate are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Certificatul fiscal trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. ? original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul: -Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe catre bugetul de stat consolidat / bugetele locale de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si respectiv de la Primariile de care apartin
7, Prezentarea certificatuluifiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale- situatia obligatiilor scadente in luna anterioare celei in care se depun ofertele - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt conduse de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;
b) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;
c) in ultimii nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;
d) a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii criteriilor de calificare si selectie.
f) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul /candidatul nu se incadreaza intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181. Orice document considerat edificator din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in careofertantul /candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de catre autoritati competente din tara respectiva.
g) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti /candidati, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la art.1. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art.180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii/ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv dupa caz la directorii de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.
h) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul /candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la art. 1 sau respectivele documente nu vizeaza situatii prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006 autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe proprie raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Dr. Kelemen Andrei; Ec. Canea-Kocsis Andras; Dr. Szabo Istvan; Bokor Zsolt; Ivacson Csaba; Dr. Rancz Reka si Fogarasi Janos 1. Persoane juridice romane: Cerinta obligatorie:
Prezentarea certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 sau echivalent in cazul societatilor de nationalitate straina - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
2. Persoane juridice straine: - Prezentare de documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inaintea depunerii ofertei care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata, insotite de traducere autorizata in limba romana
3. Solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/ copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma de copie conform originalului,
4. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabil la data deschiderii a ofertelor
5. Autorizatie de furnizare pentru produs , emisa de CNCAN - original saucopie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Certificate de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de MSP pentru dispozitivele medicale fabricate in Romania sau Declaratii de conformitate a producatorului cu prevederile directivei medicale 93/42 EEC sau autorizatii din care sa rezulte ca produsele ( echipamentele medicale) sunt in conformitate cu standardele europene-2. Autorizatie de securitate radiologica de produs , emisa de CNCANPentru documentele solicitate mai sus se accepta doar documente traduse in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2012 12:00
Locul: Spitalul Municipal Targu Secuiesc, str. Fabricii, nr. 2/A, Targu Secuiesc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice persoana autorizata din partea firmei ofertante sau al organului de control abilitat are voie sa participe la deschiderea si evaluarea ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
La oferte egale ale primilor clasati autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis sigilat, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 din O.U.G. nr. 34/ 2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2012 13:57