Licitatie Publica - Contract de furnizare produse de balastiera
Anunt de participare numarul 145487/03.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DRUMURI SI PRESTARI CONSTRUCTII S.A. SIBIU
Adresa postala: STRADA AUTOGARII 5 - 7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550135, Romania, Punct(e) de contact: CRINA CANDEA, Tel. +40 269229654, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 269206094, Adresa internet (URL): www.dpcsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala cu capital integral detinut de o autoritate contractanta
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse de balastiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: 550135, Municipiul Sibiu, str. Autogarii, nr. 5-7
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta isi propune sa incheie un contract de achizitie publica, avand ca obiect furnizarea de: sorturi cu granulatie 0-3 mm ? 12.000 mc; sorturi cu granulatie 3-7 mm ? 6.500 mc; sorturi cu granulatie 7-16 mm ? 4.000 mc; sorturi cu granulatie 16-31 mm ? 2.000 mc, balast - 12.000 mc, in conditii loco depozit achizitor, cu acel operator economic care va indeplini conditiile impuse prin Fisa de date si cerintele stabilite prin caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14212200-2 - Agregate (Rev.2)
14212310-6-Balast (Rev.2)
60100000-9-Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Furnizarea de sorturi cu granulatie 0-3mm ? 12.000 mc; sorturi cu granulatie 3-7mm ? 6.500 mc; sorturi cu granulatie 7-16mm ? 4.000 mc; sorturi cu granulatie 16-31mm ? 2.000 mc, balast - 12.000 mc, avand caracteristicile descrise in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 534, 976.69RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30.000, 00 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data de 18.06.2013, respectiv 1 EUR = 4, 4801 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, 90 de zile de la data limita a depunerii ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: -Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr: RO36BFER173000006732RO01, deschis la Banca Comerciala Feroviara Sucursala Sibiu. Ordinul de plata se va prezenta in original pana la deschiderea ofertelor, iar copia xerox a acestuia se ataseaza plicului exterior al documentatiei de participare.- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Instrumentul de garantare se va prezenta in original pana la deschiderea ofertelor, atasat plicului exterior al documentatiei de participare.In cazul in care, ofertantii constituie garantia de participare prin Scrisoare de garantie bancara, vor completa formularul 14. Scrisoarea de garantie se va prezenta in original pana la deschiderea ofertelor, atasata plicului exterior al documentatiei de participare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M., in caz contrar oferta va fi respinsa la deschidere.Pentru ca o asociere sa beneficieze de reducerea acordata I.M.M.-urilor se impune ca toti asociatii sa se incadreze in mod individual in categoria I.M.M.Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, pana la momentul deschiderii ofertelor, duce la descalificarea automata a operatorului economic. Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 7% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, instrument care devine anexa la contract.Si in aceasta situatie I.M.M-urile beneficiaza de o reducere de 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii;Termenul de plata este de 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii facturii la registratura autoritatii contractante. Plata se va efectua prin bilet la ordin sau ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta urmatoarele documente:
1.Declaratie privind neincadrarea operatorului economic/tertului sustinator in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 - se va completa formularul nr. 1;
2.Declaratie privind neincadrarea operatorului economic/tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - se va completa formularul nr. 2;
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se va completa formularul nr. 3;
4.Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta - se va completa formularul nr. 4;5.Certificat de atestare fiscala privind datoriile inregistrate la bugetul consolidat general, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului;
6. Certificat de atestare fiscala privind datoriile inregistrate la bugetul local, din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatul fiscal se va prezenta numai pentru punctul de lucru/sediul implicat in derularea contractului;
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora.
7. Declaratie privind neincadrarea operatorului economic / tertului sustinator /subcontractantului in situatiile prevazute la art. 69?1 din OUG 34/2006, - se va completa formularul nr. 5;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii:
- Director general - ing. Gheorghe Lazar;
- Director tehnic - ing. Tutelea Ioan;
- Director economic - ec. Todescu Anca - Crina;
- Director program - ing. Negut Petru - Mircea;
- Sef oficiu juridic - jr. Banciu Anca - Maria;
- Presedinte comisie evaluare - ing. Tutelea Ioan;
- Membru comisie evaluare - ing. Ratiu Ciprian - Ioan;
- Membru comisie evaluare - jr. Candea Crina - Elena;
- Membru comisie evaluare - ec. Stanut Adina Daniela;
- Membru comisie evaluare - reprezentant Primaria Sibiu - Felicia Baba;
- Membru comisie evaluare - reprezentant Primaria Sibiu - Bica Cristina;
- Secretar comisie evaluare - jr. Coroian Adrian Ovidiu.
8. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta:
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta;
- documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul consolidat.
Documentele vor fi prezentate in copie certificata, cu mentiunea conform cu originalul insotite de traducere legalizata. 1. Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).
2. Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Aceste documente se vor prezenta in copie certificata, cu mentiunea conform cu originalul insotite de traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. bilant contabil la data de 31.12.2012 vizat si inregistrat la organele competente;
2. cifra de afaceri in domeniul obiectului contractului pentru ultimii 3 ani. Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 1.500.000, 00 RON fara T.V.A..
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se va prezenta bilantul aferent anului 2012 vizat de Directia Generala a Finantelor Publice;2. Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani si media anuala, se va completa formularul nr. 6 - "Informatii generale".Pentru stabilirea echivalentei altor monede in RON se va utiliza cursul mediu anual BNR publicat pe site-ul www.bnro.ro.La declararea mediei anuale a cifrei de afaceri, autoritateacontractanta va lua in considerare si data la care operatorul economic si-a inceput activitatea.Daca din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
2. Informatii privind experienta similara in ultimii 3 ani: Operatorul economic trebuie sa prezinte un contract sau mai multe contracte, care au avut ca obiect livrarea unor produse similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie, a caror valoare cumulata, sa fie de minim 1.500.000, 00 lei (fara TVA).
3. Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului:
Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte ca detine in proprietate/chirie mijloacele de transport necesare pe care se angajeaza sa le utilizeze. Se accepta si dovada punerii la dispozitie a acestor utilaje prin alte forme decat chiria sau proprietatea.
4. Informatii privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului:
Ofertantul va asigura personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului.
5.Informatii privind conformitatea produselor ofertate6. Ofertantul are obligatia de a preciza partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul din valoarea contractului care va fi indeplinit de catre subcontractanti si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
7. In situatia asocierii, cerintele privind capacitatea economico-financiara, respectiv tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati.
Fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la cap. III.2. CONDITII DE PARTICIPARE.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M. se va analiza cu privire la fiecare asociat in parte. Daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria I.M.M., asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind nivelul cifrei de afaceri si a garantiilor de participare si de buna executie.
8.Sustinerea capacitatii economice si financiare:
Capacitatea economico-financiara a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana.
Ofertantul care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine.Persoana care sustine economico-financiar operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare
9. Sustinerea capacitatii tehnice si profesionale:
Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana.
Ofertantul care beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei care il sustine.Persoana care sustine tehnic si profesional operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul trebuie sa fie certificat ISO 9001 sau echivalent la data limita de depunere a ofertelor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul va completa si prezenta formularul nr. 7 - "Declaratie privind lista principalelor livrari realizate in ultimii 3 ani", mentionand valorile, perioadele de livrare si beneficiarii;Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.2. Se va completa si prezenta formularul nr. 8 - pentru fiecare contract reprezentand experienta similara.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, care confirma livrarile de produse.Echivalenta leu/euro pentru contractele reprezentand experienta similara se va face la cursul mediu anual stabilit de BNR: - anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON- anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON- anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON3.Ofertantul va nominaliza utilajele mentionate, prin prezentarea formularului nr. 9 - "Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului".4.Ofertantul va prezenta formularul nr. 10 - "Declaratie privind persoanele direct implicate in indeplinirea contractului"In cazul in care persoanele nominalizate ca personal de specialitate sunt angajate ale ofertantului, acesta va prezenta: - declaratia din partea societatii ofertante privind disponibilitatea angajatilor pentru executarea contractului - se va completa formularul nr. 11a;
- un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor (REVISAL) sau alt document echivalent, care sa cuprinda persoanele nominalizate;In cazul in care persoanele nominalizate ca personal de specialitate nu sunt angajate in cadrul societatii ofertante, se vor prezenta angajamente de participare din partea fiecarei persoane - se va completa formularul nr. 11b.5.Ofertantul va prezenta o declaratie de conformitate insotita de rapoarte de incercari emise de laboratoare autorizate, pentru fiecare tip de produs ofertat, care sa confirme respectarea standardelor mentionate in caietul de sarcini la punctul 1.1, respectiv SR 662:2002, SR EN 1342:2003, SR EN 12620:2003;6.Se va completa formularul nr. 12 "Informatii privind subcontractantii", insotit de anexa cu datele de identificare. Subcontractantii vor prezenta urmatoarele documente: -formularul nr. 6 - "Informatii generale;
-formularul nr. 5 - "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta 34/2006".La momentul semnarii contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, prezentarea contractelor de subcontractare, care vor constitui anexa la contractul de achizitie publica.7.Fiecare asociat va completa formularele si se va depune toate documentele solicitate la cap. III.2. CONDITII DE PARTICIPARE.Se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiasa: -cine este liderul asocierii;
-detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii;
-procentul care revine fiecaruia.Se vor depune scrisori de imputernicire (semnate si stampilate de persoanele cu drept de semnatura) din partea tuturor asociatilor individuali, prin care se nominalizeazaliderul asocierii.Astfel liderul asocierii va fi imputernicit pentru intocmirea ofertei comune, semnarea si depunerea acesteia in numele si pentru asocierea constituita prin acord.Liderul reprezinta asocierea in relatia cu autoritatea contractanta.La incheierea contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita asocierii castigatoare prezentarea contractului de asociere in forma autentica (legalizata).8. Se va completa formularul nr. 13a - "Angajament ferm de sustinere".Angajamentul ferm de sustinere economico-financiara reprezinta un act juridic unilateral prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele economice si financiare invocate. Angajamentul se prezinta in original.Tertul sustinator va prezenta: - formularul nr. 1;
- formularul nr. 2;
- formularul nr. 5;
- formularul nr. 13a.9.Se va completa formularul nr. 13b - "Angajament ferm de sustinere".Angajamentul ferm de sustinere tehnica si profesionala reprezinta un act juridic unilateral, prin care persoana care sustine operatorul economic confirma faptul ca va pune la dispozitia acestuia resursele tehnice si profesionale invocate. Angajamentul se prezinta in original.Tertul sustinator va prezenta: - formularul nr. 1;
- formularul nr. 2;
- formularul nr. 5;
- formularul nr. 13b.Se va prezenta copie a documentelor emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, conform ISO 9001 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. Documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertei. Ofertantul poate prezenta orice alte probe sau dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2-06-2013-SOR
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.09.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.09.2013 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Sibiu, str. Autogarii, nr. 5-7, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor, persoanele care doresc sa participe vor prezenta copia cartii de identitate si imputernicirea semnata si stampilata de ofertantul pe care il reprezinta.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Servicul Achizitii Publice
Adresa postala: Str Autogarii, Nr 5-7, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550135, Romania, Tel. +40 269229654, Email: [email protected], Fax: +40 269206094, Adresa internet (URL): www.dpcsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2013 10:12