Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE DE MORARIT
Anunt de participare numarul 53262/22.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA CENTRALA DE AJUTOR SOCIAL BUCURESTI
Adresa postala: Str.Sf.Constantin nr.8, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10218, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Zamfir, Tel.3149986, Email: [email protected], Fax: 3152455, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE DE MORARIT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CCAS SF CONSTANTIN Str. Sf. Constantin nr.8, sector 1; CAS PAJURA Str. Pajurei nr.13, sector 1, CAS BUCUR Str. Agricultori nr. 105, sector 2, CAS DACIA Bd. Dacia nr.129, sector 2, CAS FERENTARI Calea Ferentari nr. 91, sector 5, CAS GRIVITA Calea Grivitei nr, 216, sector 1.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia in anul 2008 a produselor alimentare orez de cal.I, faina, malai extrasi cereale integrale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15611000-4 - Orez decorticat (Rev.1)
15612100-2-Faina de grau (Rev.1)
15612210-6-Faina de porumb (Rev.1)
15613310-4-Cereale pentru micul dejun (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Orez (cal.I) 30.000 kg, cod CPV 15611000-4
Faina 15.000 kg, cod CPV 15612100-2
Malai extra 15.000 kg, cod CPV 15612210-6
Cereale integrale (grau, porumb si ovaz) 6.000 kgcod CPV 15613310-4
Cate 2000 kg din fiecare sortiment.
Valoarea estimata fara TVA: 246, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cantitatile pot fi suplimentate cu pana la 50% din valoarea contractata.
2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2.457 lei, Lotul 1 orez = 1.008 lei;Lotul 2 faina = 441 lei;Lotul 3 malai = 504 lei;Lotul 4 cereale = 504 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor labugetul general consolidat, valabil la data limita de depunere a ofertelor (copie legalizata/original);
Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice emis de Directia de Impozite si Taxe locale din Cadrul Primariei, prin care aceasta institutie confirma faptul ca Ofertantul nu figureaza in evidente cu obligatii la plata catre buget in ce priveste taxa auto.Documentul estevalabil 3 de zile de la emitere (numai original sau copie legalizata).
Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- Ministerul Justitiei, valabil la data limita de depunerea ofertelor - numai original sau copie legalizata;
Copie legalizata a certificatului de inregistrare;
Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare de tipul celor solicitate in prezenta documentatie, eliberata de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, conform O.G. 42/1995 copie legalizata, dupa caz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2. Bilantul contabil la data de 31.12.2007 verificat si inregistrat de organele competente;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5. Autorizatia sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport care vor fi folosite la transportul alimentelor, vizata pe anul 2008.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3653/22.05.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.06.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.06.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2008 10:00
Locul: Sediul CCAS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia si operatorii economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.3104641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CCAS, Of.juridic
Adresa postala: Str.Sf.Constantin nr.8, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 012563, Romania, Tel.3189986, Email: [email protected], Fax: 3152455
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 11:40