Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE DE PANIFICATIE


Anunt de participare numarul 76525/01.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CANTINA CENTRALA DE AJUTOR SOCIAL BUCURESTI
Adresa postala: Str.Sf.Constantin nr.8, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10218, Romania, Punct(e) de contact: Magdalena Zamfir, Tel.3149986, Email: [email protected], Fax: 3152455, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE DE PANIFICATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIILE CCAS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE ACHIZITIONEAZA PAINE, CROISSANT, COZONAC, SALAM BISCUITI SI MUCENICI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811100-7 - Paine (Rev.2)
15812000-3-Produse de patiserie si de cofetarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1:
Cozonac 12.000 buc. (500 gr)Croissant 25.000 buc. (70 gr)
Lotul 2:
Paine alba simpla 600.000 buc. (300g), Lotul 3:
Salam de biscuiti 2000 kg,
Mucenici 2600 pungi (200 gr)
Valoarea estimata fara TVA: intre 344, 860 si 689, 720RON
II.2.2) Optiuni
Da
VALOAREA CONTRACTATA SE POATE MAJORA CU PANA LA 50% IN FUNCTIE DE NECESITATI
2 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.07.2009 pana la 31.12.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE PENTRU PARTICIPARELotul 1:1.083, 90 leiLotul 2:5.546, 20 leiLotul 3:267, 10 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform formularului 12A din sectiunea Formulare;
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 conform formularului 12B sectiunea Formulare;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura conform formularului 12C sectiunea Formulare;
Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului- Ministerul Justitiei, valabil la data limita de depunerea ofertelor - numai original sau copie legalizata;
Copie legalizata a certificatului de inregistrare;
Copie a actului constitutiv si a actelor aditionale;
Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare de tipul celor solicitate in prezenta documentatie, eliberata de Ministerul Agriculturii, Padurilor si Dezvoltarii Rurale, conform O.G. 42/1995 copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale (formularul 10D din Sectiunea Formulare);
2. Bilantul contabil la data de 30.06.2008 verificat si inregistrat de organele competente;
3. Certificat constatator privind plata taxelor si impozitelor labugetul general consolidat, valabil la data limita de depunere a ofertelor (copie legalizata/original);
4. Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice emis de Directia de Impozite si Taxe locale din Cadrul Primariei, prin care aceasta institutie confirma faptul ca Ofertantul nu figureaza in evidente cu obligatii la plata catre buget in ce priveste taxa auto.Documentul estevalabil 3 de zile de la emitere (numai original sau copie legalizata).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform formularului 12D sectiunea Formulare.2.Firma ofertanta trebuie sa faca dovada ca producatorul detine un sistem de asigurare a sistemului calitatii, conform standardelor internationale din seria 9001/2001 acordat de un organism recunoscut de certificare in concordanta cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 38/1998 privind acreditarea si infrastructura pentru evaluarea conformitatii si, pentru produsul paine alba simpla, sa faca si dovada implementarii sistemului propriu de analiza a riscurilor punctelor critice de control (prescurtat H.A.C.C.P.), prezentand certificarea obtinuta din partea unui organism de acreditare independent, in conditiile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 97/2001 privind reglementarea productiei, circulatiei si comercializarii alimentelor, cu modificarile ulterioare sau alte documente echivalente;
3.Autorizare pentru livrarea produselor emisa de catre producator- cu 15 zile inainte de sedinta de deschidere a ofertelor;
4.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului F12 I sectiunea Formulare;
5. Autorizatia sanitar-veterinara pentru mijloacele de transport care vor fi folosite la transportul alimentelor, vizata si valabila pentru anul 2009.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2553/27.04.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.06.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 13:00
Locul: SEDIUL CCAS
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA, OPERATORII ECONOMICI SI CONS.JURIDIC
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta a oricarui act ce lezeaza interesele operatorului eonomic
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CCAS-OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR.SF.CONSTANTIN NR.8, SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 012563, Romania, Tel.0213149986, Email: [email protected], Fax: 0213152455
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2009 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer