Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse de panificatie


Anunt de participare numarul 44092/21.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SATU MARE
Adresa postala: P-TA 25 OCTOMBRIE NR.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Punct(e) de contact: JANETTA DELIA AURORA PATCAS, Tel.0261-713072, In atentia: Oros Ciprian, Email: [email protected], Fax: 0261-713072; 0261-710651
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse de panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: scoli din invatamantul preuniversitar de stat de pe teritoriul judetului Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse de panificatie pentru elevii din clasele V-VIII din invatamantul preuniveristar de stat din judetul Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15612500-6 - Produse de panificatie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: 127, 938.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 1279.38 lei.Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul propriu de venituri si cheltuieli al judetului Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea solicitat
Cerinta obligatorie:
- Declaratie pe propria raspundere Formular A, Volumul III.- Se solicita cazier fiscal - original
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 SolicitatCerinte obligatorii: - se completeaza Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 Formular B Volumul III;
Persoane juridice romane
Cerinte obligatorii: - certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului original;
- certificat de inregistrare emis de OficiulRegistrului Comertului in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara Solicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (exceptie: persoanele juridice nou-infiintate vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii) Formularul C.- Scrisoare de bonitate bancara valabila la data depunerii ofertei din care sa rezulte urmatorii indicatori economici: - solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100) care trebuie sa fie mai mare decat 30%;
- lichiditate generala (active circulante/ datorii curente x 100) care trebuie sa fie mai mare decat 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
SolicitatLista de experienta similaraSolicitat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita urmatoarele: - Licenta de fabricatie pentru produsele ofertate copie legalizata.- Autorizatie sanitara si sanitar veterinara eliberate de institutiile de resort copie legalizata.- Dovada detinerii de mijloace de transport respectivo lista cu autovehiculele cu care ofertantul intelege sa efectueze transportul produselor de panificatie la care se vor atasa copii ale autorizatiilor sanitare si sanitar veterinare ale acestor autovehicule.Mijloacele de transport sa fie igienice, sa asigure pe toata durata transportului pastrarea nemodificata a caracteristicilor nutritive, organoleptice, fizico-chimice si microbiologice, precum si protectia impotriva prafului, insectelor, rozatoarelor si altor posibilitati de poluare, degradare si contaminare atat a produselor transportate, cat si a ambalajelorin conformitate cu normele de igiena reglementate de OMS nr.976/1998.- Dovada ca dispune de spatii de depozitare (extras CF, contract de inchiriere, etc.)pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie si la temperatura indicata de producator.- Declaratie pe proprie raspundere ca personalul angajat care manipuleaza produsele este instruit privind normele de igiena si are carnet de sanatate vizat la zi.- Buletine de analiza pentru fiecare produs ofertateliberate de un laborator acreditat sau un laborator de referinta, emise in luna martie 2008;
- Daca ofertantul este numai distribuitorare obligatia de a prezenta documentele solicitate mai sus la pct.V.4 si pentru producator;
- Minim 1 an vechime in producerea si/sau distributia produselor de panificatie : - Se solicita prezentarea listei principalelor livrari de produse similare din anul anterior, coform Formularului F, la care se va atasao recomandare emisa de unul dintre beneficiarii din lista;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertele selectate vor fi inscrise de catre autoritatea contractanta in SEAP pentru etapa suplimentara a licitatiei electronice, ce va incepe la data de 10.04.2008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.04.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.04.2008 09:30
Locul: sediul Consiliului Judetean Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent la deschidere personal sau prin reprezentant imputernicit care va face dovada imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: str.Mihai Viteazu nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel.0261-716375
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Satu Mare - Biroul juridic si contencios administrativ
Adresa postala: P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440026, Romania, Tel.0261-713072, Fax: 0261-713072
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2008 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer