Licitatie Publica - contract de furnizare produse deinfectante
Anunt de participare numarul 107977/17.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN SATU MARE
Adresa postala: PRAHOVEI NR. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIU-CRISTIAN RUSU, Tel. 0261-727259, Email: [email protected], Fax: 0261-727259, Adresa internet (URL): www.spitalsm.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Judetean de urgenta
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare produse deinfectante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare , Strada Prahovei nr. 1, magazie
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 950, 876 si 2, 263, 392RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse dezinfectante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile se gasesc in caietul de sarcini si in anexa B, 6 loturi, fiecare produs constituie un lot
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 950, 876 si 2, 263, 392RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare pe fiecare lot in parte iar valoarea se gaseste la anexa B la fiecare lot, garantie de buna executie in valoare de 5% din valoare fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate de la bugetul de stat pentru UPU si bugetul de la Casa de Asigurari Satu Mare pentru spital, venituri proprii - medicina legala.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sunt cerinte obligatorii pentru toate loturilepentru care se depune oferta dar , se depun intr-un singur exemplar:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
este cerinta obligatorie pentru toate loturilepentru care se depune oferta dar , se depune intr-un singur exemplar:
1.Informatii privind situatia economico-financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii pentru fiecare lot in parte conform caietului de sarcini . Se prezintapentru fiecare lot pentru care se depune oferta:
1. Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, valabil la data deschiderii a ofertelor(se solicita doar LOT. 1, 2, 3, 4, 5, 6)
2. Avizul sanitar emis de MSP si Comisia Nationalapentru produse biocide(se solicita doar LOT 1, 2, 4, 5, 6
3. Referat de expertiza tehnica(emis de ISP) din care sa rezulte eficacitatea utilizarii produsului . (se solicita doar LOT 1, 2, 4, 5, 6)
4.Certificat de inregistrare a Dispozitivelor Medicale emis de Directia Generala Farmaceutica si Aparatura Medicala ? acest document se solicita doar pentru lotul 3.
5. Declaratii de conformitate (CE) sau autorizatii din care sa rezulte ca produsele dezinfectante sunt in conformitate cu standardele europene
6. autorizatie de livrare de la producator- acest document va fi prezentat de catre ofertantii care comercializeaza produsele ce fac obiectul achizitiei si nu sunt producatorii lor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13684/13.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S96-145258din19.05.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2010 10:00
Locul: Spitalul Judetean de Urgenta Satu Mare , strada Prahovei nr. 1, etaj 1, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala: Strada Mihai Viteazu nr. 6, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel. 0261716375, Email: [email protected], Fax: 0261710501, Adresa internet (URL): www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand din ziua urmatoare luari la cunostinta a unui act emis de autoritatea contractanta pe care contestatatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Strada Prahovei nr. 1, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440192, Romania, Tel. 0261727259, Email: [email protected], Fax: 0261727058, Adresa internet (URL): www.spitalsm.p5net.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2010 12:38