Licitatie Publica - contract de furnizare produse echipamente laborator: statie de masurare 3D, rugozimetru digital
Anunt de participare numarul 43868/18.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
EURO COMPUTER S.R.L.
Adresa postala: Cugir, str Ion Creanga Nr 125, Jud Alba, Localitatea: Cugir, Cod postal: 515600, Romania, Punct(e) de contact: CORINA POPA, Tel.0722216217, Email: [email protected], Fax: 0258751792, Adresa internet (URL): Cugir, Jud Alba, Str 21 Decembrie 1989, nr 97, cod 515600
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiareAltele: operatiuni de mecanica generala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare produse echipamente laborator: statie de masurare 3D, rugozimetru digital
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Cugir, str Victoriei, nr 22, jud Alba, cod 515600
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Statie de masurare 3DCaracteristici tehnice:
Cursa (X/Z/Y): 460x500x420 mm
Repetabilitate: 3µm
Incertitudinea de masurare (L=mm):
- U1 = (0, 003+3 L/1000) m
- U3 = (0, 003+4 L/1000) m
Rezolutie: 0, 001mm
Dimensiunea maxima a piesei de masurat (XxYxZ): 600x750x430 mm Greutatea maxima a piesei: 200 kg
Presiunea aerului: 3, 9 bar
Sursa de tensiune :115230 V c.a. ; 50..60 Hz ; 0, 30, 7A
Temperatura optima de lucru: 20±1ºC
Panou de control tip touch pad cu software versatil, usor de utilizat REFLEX
Cap de masura TESASTAR neindexabilRugozimetru digitalDisplay TFT color, 2
Parametri de rugozitate Conform ISO 4287-1997/JIS B0601
Ra Rq (RMS) Rt Rz - Rp Rc - RvRsm - Rdc
Rmr Pa Pq Pt Pp Pc Pv Psm Pdc
Conform PrEN 10049
RPc PPc
Conform ISO 13565
Rk Rpk Rvk Mr1 Mr2
Conform DIN 4776
Rmax
Conform DB N31007
R3z R3zm
Conform ISO 12085 (CNOMO)
Pt R Rx - AR
Domeniul de masurare
Axa X 16mm / 0.63 in
Axa Y 300 m / 11810 in
Unitatea de masura a sistemului mm / in
Gama de indicare Ra 0 a 75 mRt 0, 05 a 300 m
Rezolutie 0, 001 m
Lungimea cutt-off 0, 25 0, 8 -2, 5 mm
Filtru numeric Gaussian conform ISO 11562
Lungime transversala lt (numarul de cutt-off-uri + 1) x c
Cutt-off lc Numarul de cutt-off-uri x c
Numarul de cutt-off-uri selectabile De la 1 la 10 = 0, 25 si 0, 8 mmDe la 1 la 5 = 2, 5 mm
Tastatura 4 taste tip membrana, protejate impotriva particulelor de praf si lichide
Tipul probelor Probe inductive
Tip palpator Diamant
Tipul razei 5 m, 900
Forta de masurare 0, 75 mN (ISO 3274)
Autonomie Pana la 999 de masuratori
Sursa de alimentare Baterie 7, 2 V 300 mAh
Putere consumata max. 6, 5 VA, 220 V
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33243000-5 - Echipament de detectare a erorilor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - Statie de masurare 3D - 1 buc
Lot 2 - Rugozimetru digital- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 103, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu se solicita garantii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
plata se va execute cu ordin de plata prin banca
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
nici una
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
a) Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; asigurarile sociale de stat, somaj, asigurari de sanatate original sau copie legalizatab) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale original sau copie legalizata
2. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie legalizata3. Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului copiePentru persoane juridice / fizice straine1. Certificat de inregistrare fiscala sau orice document care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional (Extras din banca de date a registrului societatii) traduse si legalizate .
2. Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre stat emis de Administratia Financiara - traduse si legalizate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceriin ultimii 3 ani minim 250.000 leirespectiv 80.000 euro2. Bilantul contabil la 30.06.2007 vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara - copie
3. Balanta de verificare la 31.12.2007 original
Toate documentele prezentate in copie vor fi stampilate, semnate pe propria raspundere catre furnizor si vor purtamentiunea conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.03.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2008 12:00
Locul: Cugir, str 21 Decembrie 1989, nr 97
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Murg CornelPopa CorinaRadu Cornelia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.02.2008 14:25