Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
Anunt de participare numarul 135891/24.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal " DR. AUREL TULBURE"
Adresa postala: Fagaras , Ghioceilor Nr. 1, Localitatea: Fagaras, Cod postal: 505200, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Toaca, Tel. +40 0268211665, Email: [email protected], Fax: +40 0268211665, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITALUL MUNICIPAL"DR.A.TULBURE"FAGARASStr.Ghioceilor nr.1, FAGARAS
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE
COD CPV GENERAL -33600000-6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE FARMACEUTICE-A SE VEDEA ANEXA B
Valoarea estimata fara TVA: 529, 169.45RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DA-A SE VEDEA ANEXA B;? perioada de valabilitate a garantiei de participare : - ?este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?.- modalitatea de constituire : -potrivit art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.- De preferatgarantia de participare va fie emisa de catre o banca din Romania.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr.346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.-Garantia de participare obligatoriu se va posta in SEAP (scanata) pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorsi si va fi prezentata si la sediul Spitalului Municipal "Dr. A. Tulbure"(STR. GHIOCEILOR, NR.1-FAGARAS-SECRETARIAT), de catre toti operatorii economici. Cuantumul garantiei de buna executie: -5 %din pretul contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.1) din HG 925/2006. De preferat garantia de buna executie va fi emisa de catre o banca din Romania
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.
Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 lit a), c) si d) vor fi prezentate obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA SI NECRIPTATA).
Declaratia privind calitatea de participant la proceduraCompletare formular NR.3 , anexat - Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura.
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)
Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta .Completare formular NR.4 , anexat - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaSE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA SI NECRIPTATA).
SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA CU SEMNATURA ELECTRONICA EXTINSA SI NECRIPTATA).
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA-Din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele. SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Persoanele implicate in procesul de organizare, derulare si finalizarea procedurii de atribuire la nivelul cerintei privind declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederea art. 69 ind 1 din OUG 34/2006 sunt : Manager-Ec. Ghetea Laurean Catalin, director fin.-contabil-Ec. Toaca Cristina, director medical dr. Grigorita Constantin , farmacist Popov Aurelia, Motoc Aurora, Jr. Demeter Cristina, Costea Mihaela, Ec. Balan Laura. - Aviz de functionare de la Ministerul Sanatatii Publice- copie.Autorizatia de distributie en gross de medicamente eliberata de Ministerul Sanatatii-copie.
- In cazul in care autoritateacontractanta are dubii in ceea ce priveste un act in copie depus departicipanti la procedura , aceasta are dreptul de a solicita originalul sau o copie legalizata .SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA)
-Autorizatie de punere pe piata. Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului prin care confirma ca produsele ofertate detin A.P.P SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA
-CERTIFICAT CONSTATATORemis de ORC -Sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP, SEMNAT SI STAMPILAT CU MENTIUNEA?CONFORM CU ORIGINALUL? (SE UTILIZEAZA SEMNATURA ELECTRONICA, EXTINSA SI NECRIPTATA)Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil-situatia financiara aferenta lunii decembrie-2010 vizata si inregistrata la organele competente si balanta lunii decembrie 2011
Informatii privind cifra de afaceri
Cifra de Afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani (fara a fi luat in considerare anul in curs) .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari de produsein ultimii 3 ani
Solicitat ¦
Standarde de asigurarea calitatii
Se solicita prezentarea unor certificate, emise de organisme independente stabilite in Romania sau in alte state ale Uniunii Europene, prin care se atesta faptul ca operatorul economic are implementat un sistem de asigurare a calitatii din seria ISO 9001sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2193/22.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor clasate pe primul loc: In cazul in care in urma stabilirii clasamentului final conform criteriului de atribuire, comisia de evaluare constata ca sunt doua sau mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, printr-o clarificare transmisa prin SEAP, ( in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin preturi noi, o noua propunere financiara) pe baza careia vor fi departajati. Reofertarea se face doar pentru loturile la care va exista aceasta situatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL MUNICIPAL ?DR.A.TULBURE? FAGARAS
Adresa postala: STR. GHIOCEILOR NR.1, Localitatea: FAGARAS, Cod postal: 505200, Romania, Tel. +40 268211665, Fax: +40 268211665
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.05.2012 13:40