Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse farmaceutice


Anunt de participare numarul 138569/04.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 212433032, In atentia: Mariana Stavri, Email: [email protected], Fax: +40 212433032, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IOMC Prof.Dr. Alfred Rusescu
Bdul Lacul Tei Nr 120 sect2
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse farmaceutice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33690000-3 - Diverse medicamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima precizata in caietul de sarcini , ,tabel cu specificatii'' , este cantitatea necesara pana la data de 31.12.12 si face obiectul contractului de furnizare, respectiv cantitatea care se va licita. Cantitatea maxima cuprinde suplimentari, care se vor achizitiona pana la data de 30.04.13, prin prelungirea contractului cu act aditional, maxim 4 luni dupa data expirarii contractului. Achizitionarea cantitatii suplimentare este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima fara tva, reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 271, 387 si 2, 481, 828.32RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibile suplimentari in confcu art 6 din HG925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este precizata in caietul de sarcini tabel specificatii perioada de valabilitate 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Cuantumul garantiei de participare este de 2% valoarea estimata 45427 (val estimata fara suplimentari 2271387), dar cel putin egal cu suma ce va trebui sa fie retinuta in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006). Sectiunea III.2.1 - Sectiunea General - Documente 2)intrucatGarantia de participare se constituie, conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Modalitati de constituire: scrisoarede garantie bancara, instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari; virament bancar, confirmat, incontul autoritatii contractante 5% din valoare contactului de furnizare, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantie emisin conditiile legi de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind conflictul de interese
pentruofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conformart. 69^1 Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante manager conf.dr.Suciu Nicolae, director medical prof dr.Dumitru Matei, director economic financir ec.Maria Gheorghe
lista completa www.icfundeni.ro sectiunea activitatii / activitate achizitii publice; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Declaratia privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator, in original/copie legalizata, sau xerocopie semnata si stampilata de reprezentantul legal cu mentiunea , ,conform cu
originalul??emis de Oficiul Registrului Comertului. Autoritatea contractanta va solicita ofertnantului / ofertantilor cistigatori depunerea, depunerea certificatului constatator in original,
Autorizatia pentru livrarea produselor(autorizatie en-gros) si autorizatia de punere pe piata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Copie dupa situatiile financiare anuale (bilant contabil, cont de profit si
pierderi) aferent 2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
6luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 15:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ec. Mariana Stavri , Ec. Daniela HArabula , Farm . Stancu MAria
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Valoarea minima fara tva, calculata in functie de cantitatea minima din caietul de sarcini , ,tabelul cu specificatii tehnice, privind produselereprezinta valoarea estimata a acestei proceduri, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima fara tva reprezinta valoarea estimata ce contine sivaloarea posibilelor suplimentari, conform art 6 din HG925/2006.-In situatia in care exista unul sau mai multi operatori economici care au depus oferte financiare egale, se va solicita acestora o reofertare in plic inchis, la care trebuie sa raspunda in termen de doua zile, altfel se va lua in considerare oferta initiala.Ofertantul nu va avea voie sa faca o alta propunere tehnica, doar modificarea pretului in jos.-Solicitarea de clarificari se va face in scris si va fi trasmisa autoritatii contractante prin fax sau posta si autoritatea are obligatia de a transmite raspunsul in termen de maxim trei zile de la primirea acesteia. In cazul in care operatorul economic nu transmite solicitarea cu cel putin 6 zileinainte de data limita de depunere a ofertelor, autoitatea are obligatia de a raspunde la solicitare in masura in care perioada necesara pentru elaborarea si transmiterea raspunsului fac posibila primirea acesteia de catre operatorii economici inainte de data limita de depunere a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF.ART256(2*) DIN OUG 34/2006 ACTUALIZATA 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul pentru ocrotirea mamei si copilului , , prof dr Alfred Rusescu
Adresa postala: bdul Lacul Tei nr 120, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 2131046442, Fax: +40 2131046442
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2012 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer