Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse lactate


Anunt de participare numarul 53810/28.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL CLINIC FUNDENI
Adresa postala: Sos.Fundeni, nr.258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022322, Romania, Punct(e) de contact: Teodor Timariu, Tel.021.317.21.94, Email: [email protected], Fax: 021.318.04.44
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse lactate
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Institutul Clinic Fundeni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse lactate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15542000-9 - Branza proaspata (Rev.1)
15431100-9-Margarina (Rev.1)
15511000-3-Lapte (Rev.1)
15530000-2-Unt (Rev.1)
15551300-8-Iaurt (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform anexei 1 din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 368, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: lotul nr. 1:7000 lei; lotul nr.2:350 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul National Unic al Asigurarilor de Sanatate si Transferuri de la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Certificat eliberat de DGFP valabil la data organizarii procedurii, privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data organizarii procedurii.
Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta.
Licenta de fabricatie pentru producator sau distribuitor.
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul /furnizorul au implementat un sistem de managementul calitatii in conformitate cu unul din standardele: ISO; TUV; CE, UNI sau similare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copia bilantului contabil la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani
Fisa de informatii generale-Formular nr. 4.
Declaratii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiariExperienta similara - Formular nr. 5RecomandariDeclaratii de conformitate. Autorizatie sanitar veterinara pentru mijloace de transportalimente.Buletin de analiza
Certificat de calitate si garantiePrezentarea obligatorie a mostrelor(cu titlu gratuit) pentru toate produsele oferite, ambalate corespunzator si etichetate cu urmatoarele informatii:
Denumirea ofertantului;
Denumirea produsului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Caseria institutului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2008 10:00
Locul: Institutul Clinic Fundeni-Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Cate o persoana imputernicita din partea fiecarui ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleosnr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3118090, Email: [email protected], Fax: 021-3118095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195180, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Institutul Clinic Fundeni - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 258, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0223222, Romania, Tel.021/3172194, Email: [email protected], Fax: 021/3180444, Adresa internet (URL): www.icfundeni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.05.2008 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer