Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse lactate si de panificatie pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore si pentru elevii din cls.I-VIII din invatamintul de stat din municipiul Slobozia


Anunt de participare numarul 82044/14.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala: Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Punct(e) de contact: Pandele Vasilica, Tel.0243231401, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0243212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse lactate si de panificatie pentru prescolarii din gradinitele cu program normal de 4 ore si pentru elevii din cls.I-VIII din invatamintul de stat din municipiul Slobozia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile scolare din municipiul Slobozia conform anexei nr.1 si nr.2 ale caietului de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare produse lactate si de panificatie pentru elevii cls.I-VIII si prescolari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.2)
15811300-9-Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lapte UHT 200 gr/portie -726 356 portii pe an scolar 2009-2010
Produse panificatie-corn 80 gr. -726 356 portii pe an scolar 2009-2010
Valoarea estimata fara TVA: 719, 092.44RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 14.09.2009 pana la 11.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Lotul I -2400 lei, lotul II- 1100 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a operatorilor economici carora li s-a atribuit contractul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, Certificate privind achitarea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului si catre bugetul local - in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiara la 31.12.2008 (bilant contabil) vizat de DGFP, in copie certificata prin semnatura si stampila conducatorului operatorului economic ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea unui contract de furnizare de produse(lactate/panificatie) impreuna cu recomandarea unui beneficiar;
- Lista principalelor furnizari de produse in ultimii trei ani, -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice , -mijloace speciale de transport si distributie ale produselor de panificatie sau lactate;
-spatii de depozitare pentru asigurarea pastrarii produselor de panificatie sau lactate la temperaturile indicate de producator,
-declaratie privind personalul angajat, studiile si calificarea-documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii pentru produse de panificatie si/sau lactate, -acreditarea / autorizarea laboratorului de analize;
-licenta de fabricare a acestor produse
-autorizatie sanitar veterinara de functionare;
-autorizatie sanitar veterinara pentru mijloacele de transport;
-certificat eliberat de Autoritatea de Sanatate Publica Judeteana din care sa rezulte ca ofertantul indeplineste conditiile impuse de legislatia romaneasca cu privire la producerea si transportul produselor de panificatie sau lactate.-declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, dupa caz, -daca oferta este depusa de o societate comerciala care nu este producatoare, aceasta are obligatia sa prezinte contractul incheiat cu un producator de produse de panificatie si/sau lactate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii calificati vor participa la faza finala de licitatie electronica pentru imbunatatirea ofertei, intr-o singura runda de o zi, invitati in acest scop.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
27197/10.07.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.08.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2009 11:00
Locul: Primaria municipiului Slobozia, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanle imputernicite de ofertanti sa participe la sedinta de deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/3195180, Email: [email protected], Fax: 021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Slobozia
Adresa postala: Str.Episcopiei nr.1, Localitatea: Slobozia, Cod postal: 920023, Romania, Tel.021/231401, Email: [email protected], Fax: 021/212149, Adresa internet (URL): www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.07.2009 11:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer