Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse lactate si de panificatie


Anunt de participare numarul 42168/30.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL ARGES
Adresa postala: Piata Vasile Milea Nr.1, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Punct(e) de contact: Codruta Mercea, Tel.0248220075, Email: [email protected], Fax: 0248220137, Adresa internet (URL): www.cjarges.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse lactate si de panificatie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: unitatile scolare cu clasele V-VIII jud. Arges
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea de produse lactate si de panificatie elevilor din clasele V-VIII din jud. Arges, conf. Lg.nr.388/2007, in anul scolar 2007-2008;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.1)
15544000-3-Branza cu pasta tare (Rev.1)
15811300-9-Cornuri (Rev.1)
15821200-1-Biscuiti dulci (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I: cantitate 28347 produse lactate;
Lotul II: cantitate 28347 produse de panificatie;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 139, 532RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 07.04.2008 pana la 13.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare pentru produsele lactate: 7563 lei si 3782 lei pentru produse de panificatie;garantia de buna executie: 113953 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Arges
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
conform prevederilor OUG 96/2002
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. eligibilitate, decl. privind neincadrarea in prev art.181, certif. constatator emis de ORC - original sau copie legalizata, certif. constat.elib.de ANAF si certif. de atest. fisc. elib. de primaria loc., si altele conform specif din fisa de date;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certif. constatator emis in 2007 de ORC orig. sau copie leg., CUI elib. de ORC copie legalizata, bilant contabil 2005, 2006 si sem. I 2007, vizat si inreg de org compet., copie legalizata, scrisoare de bonitate orig., decl.cifra de afaceri globala 2005, 2006, sem.I 2007, si altele conform specif din fisa de date;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl. privind lista princ. livr. de prod. in ultimii 3 ani, exp. simil., min 1 an vechime in prod. si distrib., procesc vb de const. acont. igienico sanit, elib. de ASP jud., doc de inreg. sanit-vet., pt mij. de trans. prod. non anim. elib de ANSVSA, conf. ord.301/2006, autoriz.sanit-vet. pt mijl de trans.prod orig anim. elib de DSVSA jud conf. ord 276/2006, aviz OJPC jud., decl. priv. dotari utilaj instal. echip., decl. priv. efectivul m. anual al pers. angajat, certif de asig.mng. calit sau doc echiv din seria: SR N EN ISO seria 9001 s.a. sau doc de implem asist. avizat de org de acred., copie, certif de implem HACCP sau decl pe propr rasp ca unit se afla in curs de implem., doc din care sa rez. monitoriz verific de lot si verif periodice fiz-chim si microbiol ale prodlact si de panif-min 5 buletine de anal. pt prod de baza in fct de gramajul ment. in docum.specific tehnic a prod., si altele conform specif din fisa de date;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
conform OUG 34/2006 si HG 1660/2006
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: plata numerar la sediul CJArges sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2008 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.03.2008 11:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Arges, Pitesti, Piata Vasile Milea, nr.1, et, IV, cam.180
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Programul Lapte Corn conform prev OUG 34*2006, HG 925/2006, OUG 96/2002 si HG 1660/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
maxim 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Arges, CompartimentulJuridic Contencios
Adresa postala: Pitesti, str. Piata Vasile Milea, nr.1, jud. Arges, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110035, Romania, Tel.0248/217800 int 226, Fax: 0248/220075
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2008 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer