Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE-MOTORINA


Anunt de participare numarul 85514/31.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC BRATILA SRL
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR.63, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120094, Romania, Punct(e) de contact: SORIN BRATILA, Tel.0740301150, In atentia: FLORIN IONEL, Email: [email protected], Fax: 0238/720757, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE PRODUSE-MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: BUZAU, STR.VICTORIEI, NR.63
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie carburant-motorina prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 2013Axa prioritara 5 Promovarea masurilor active de ocupare, Domeniul major de interventie 5.1Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare, conform contract nr. POSDRU/45/5.1/G/36129
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
117990.16 litri
Valoarea estimata fara TVA: 448, 362.61RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.10.2009 pana la 31.05.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
nu este cazul
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 2013 , conform contract nr. POSDRU/45/5.1/G/36129
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea intocmita conform cu formularul 12A.
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 conform cu formularul 12B;
- certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice la data de 31.08.2009, original sau copie legalizata
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale la data de 31.08.2009, original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil pe anul 2008, vizat si inregistrat de organele competente sau orice alt document legal edificator care sa dovedeasca capacitatea economico-financiara a candidatului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, completata conform formularului A
- autorizare de livrare a produselor ce se va prezenta numai de catre ofertantii care nu sunt si producatori, conf. Formularului B
-declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, conf formularului 12D
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin 1 statie de distributie in orasul Buzau, locul de implementare a proiectului;
-declaratie privitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii. Produsele oferite vor fi din productia curenta a producatorului, omologate si insotite de certificat de conformitate conform HG 168/1997.
-declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, conform cu formularul 12G si anexa alaturata, insotita si de acordurile de subcontractare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2009 14:00
Locul: buzau, str.victoriei, nr.63
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): prin Programul Operational Sectorial pentruDezvoltarea Resurselor Umane 2007 2013Axa prioritara 5 Promovarea masurilor active de ocupare, Domeniul major de interventie 5.1Dezvoltarea si implementarea masurilor active de ocupare, conform contract nr. POSDRU/45/5.1/G/36129
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa de corespondenta: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, , Bucuresti, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BUZAU
Adresa postala: STR. NICOLAE BALCESCU, NR8, BUZAU, Localitatea: BUZAU, Cod postal: 120246, Romania, Tel.0238.717.960
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC BRATILA SRL
Adresa postala: STR. VICTORIEI, NR. 63, BUZAU, Localitatea: BUZAU, Cod postal: 120094, Romania, Tel.0740301150, Email: [email protected], Fax: 0239720757
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 16:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer