Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse pentru proiect :" Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane"


Anunt de participare numarul 69412/27.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Adresa postala: STR.TRANDAFIRILOR, NR.60, BL.34, SC.D, AP.15, Localitatea: Baile Herculane, Cod postal: 325200, Romania, Punct(e) de contact: Moldovan Cristian, Tel.0255-560439, Email: [email protected], Fax: 0255-560321
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse pentru proiect : " Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Orasul Baile Herculane, Jud Caras Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect : " Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane"
Lotul nr.1 2 bucatiautogunoiere cu volumul de 9mc;
1bucata autogunoiera cu volumul de 15mc;
1 bucata autogunoieracu volumul de 18mc.Lot nr. 2
410 buc. de containere de 1.100 litri pentru colectare deseuri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.2)
34928480-6-Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul : Proiect : " Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane" cuprinde:
2 buc autogunoiere cu volum de 9 mc
1 buc autogunoiera cu volum de 15 mc
1 buc autogunoiera cu volum de 18 mc
410 buc de containere de 1100 litri pentru colectare deseuri
Valoarea estimata fara TVA: 383, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 8.000 lei pentru lot nr.1; 4.000 lei pentru lot nr.2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program "Phare 2004-CES " Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a si legaliza asocierea printr-un contract scris , semnat de partile asociate care va fi prezentatautoritatii contractante , inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - formular 1C
- Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1A
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
Prezentare Certificate de atestare fiscala eliberate de organele de administrare fiscala ale unitatilor administrativ teritorialepe raza carora societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat si la bugetul local, in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Profit din exploatare pe utlimii 3 ani fiscali.
Prezentare: Cont de profit si pierdere pe anii 2005, 2006, 2007, vizat de DFP (copie).
Completare formular: Informatii generale privind cifra de afaceriCerinte minime in ceea ce priveste cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani : - 500.000 LEI in cazul in care se depun oferte pentru lotul nr.Nr . 2;
-1.500.000 LEI in cazul in care se depun oferta pentru lotul nr. 1
-in cazul in care se depune oferta cumulat pentru lotul nr. 1, nr. 2 cifra de afaceri medie trebuie sa fie cel putin 2.000.000 LEI pe ultimii 3 ani.
Cifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri: 2005:1 Euro=3, 6234lei2006:1Euro =3, 5245 lei2007 :1 Euro=3, 3373 leiSolvabilitate patrimoniala nivelul minim impus: 30%
Lichiditate generala nivel minim impus 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime impuse pentru experienta similara:
1) pentru furnizorii lot 1: prezentare a cel putin un contract de furnizare produse similare, in valoare de minim 250.000Euro.2) pentru furnizorii lot 2: prezentare a cel putin doua contracte de produse similare, in valoare de minim 90.000Euro, Pentru fiecare lot este obligatorie prezentarea de recomandari din partea beneficiarilorcarora li s-a furnizat tipul de produse supuse achizitiei(2 recomandari).Completare formulare: -Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani Formular nr. 6-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-Completare Formular nr. 7 : Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere aferente ultimelor trei exercitii financiare, insotite de CV-uri ale persoanelor cheie in indeplinirea contractului pentru demonstrarea calificarii acestora.Certificat ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatiei este de 400 Ron si se poate achita la Caseria Consiliului Local B Herculane
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.01.2009 10:00
Locul: Consiliul Local Baile Herculane , Sala de Sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
da persoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA Sectia contencios administrative si fiscal
Adresa postala: Timisoara Str Eugeniu de Savoya nr 2 cod postal 300055 tel: 0256/498721, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498721, Email: [email protected], Fax: 0256/498.092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3Localitate: BucurestiCod postal: 030084Tara: Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BAILE HERCULANE
Adresa postala: STR MIHAI EMINESCU NR. 10 JUD CARAS SEVERIN COD POSTAL 325200 BAILE HERCULANE, Localitatea: BAILE HERCULANE, Cod postal: 325200, Romania, Tel.0255560439, Email: [email protected], Fax: 0255560321
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2008 09:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer