Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse pentru proiect: Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane .


Anunt de participare numarul 62908/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAILE HERCULANE(PRIMARIA BAILE HERCULANE)
Adresa postala: Baile Herculane, STR. M. EMINESCU NR. 10, judetul Caras-SeverinCod postal: 325200 , Romania, Localitatea: Baile Herculane, Cod postal: 325200, Romania, Punct(e) de contact: RAMONA GOLOPENTA, Tel.0255-560439, Email: [email protected], Fax: 0255-560321
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse pentru proiect: Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane .
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: ORASUL BAILE HERCULANE, JUD.CARAS-SEVERIN.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect: Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane .
Achizitie de bunuri si utilaje prin cumparare:
Lotul nr.1 2 bucatiautogunoiere cu volumul de 9mc.
1bucata autogunoiera cu volumul de 15mc.
1 bucata autogunoieracu volumul de 18mcLot nr. 2
410 buc. de containere de 1.100 litri pentru colectare deseuriLot nr. 3 1 bucata de motostivuitor de 1, 6 tone; 1 bucata cap tractor + remorca;
1 bucata incarcator cu lama si cupa;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala sau domeniul:
Proiectul: Sistem de gestionare a deseurilor in zona Baile Herculane cuprinde :
2 bucatiautogunoiere cu volumul de 9mc.
1bucata autogunoiera cu volumul de 15mc.
1 bucata autogunoieracu volumul de 18mc.
410 buc. de containere de 1.100 litri pentru colectare deseuri;1 bucata de motostivuitor de 1, 6 tone;1 bucata cap tractor + remorca;1 bucata incarcator cu lama si cupa;
Valoarea estimata fara TVA: 550, 400EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de: - 8.000 LEI pentru lotul nr.1- 4.000 LEI pentru lotul nr.2- 2.000 LEI pentru Lotul nr. 3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program Phare 2004-CESBuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Au obligatia de a-si legaliza asocierea printr-un contract scris, semnat de partile asociate care va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea conform modelului anexatinsectiunea IIIFormular1 A.
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 conform modelului anexat. insectiunea III- Formular 1 B.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in conformitate cu Codul fiscal- original sau copie legalizata.
Persoane juridice /fizice romane ,
CUI;
Certificat constatator -original ORC;
Pentru persoane fizice romane:
Se solicita autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ;
Persoane juridice /fizice straine,
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident. Documentele trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate servicii de tipul celor supuse ofertarii.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale conform modelului anexat in sectiunea III- Formular 5;
2. Cont de profit si pierdere pe anii 2005, 2006, 2007, vizat de DFP (copie);3. Nivelul cifra medie de afaceri solicitat ca cerinta minima, pe ultimii 3 ani : - 200.000 LEI in cazul in care se depune oferta pentru lotul nr. 3;
- 500.000 LEI in cazul in care se depune oferte pentru lotul nr.nr. 2;
- 1.500 000 LEI in cazul in care se depune oferta pentru lotul 1;
- in cazul in care se depune oferta cumulat pentru lotul nr.1, nr.2 si nr.3, cifra de afacerimedie trebuie sa fie cel putin 2.000.000 LEI pe ultimii 3 ani.
Cifra medie anuala se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv. Se vor lua in calcul urmatoarele cursuri :
2005:1 Euro = 3, 6234 lei ;2006:1 Euro =3, 5245 lei;2007:1 Euro = 3, 3373lei ;
4. Solvabilitate patrimoniala- nivelul minim impus 30%;
5. Lichiditate generala nivelul minim impus 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorie: 1. Cerinte minime impuse pentru experienta similara:
1) pentru furnizorii lot 1: prezentare a cel putin un contract de furnizare produse similare, in valoare de minim 300.000 Euro;2) pentru furnizorii lot 2: prezentare a cel putin doua contracte de produse similare, in valoare de minim 150.000 Euro;
3) pentru furnizorii lot 3: prezentare a cel putin doua contracte de produse similare, in valoare de minim 42.000 Euro.Pentru fiecare lot este obligatorie prezentarea de recomandari din partea beneficiarilorcarora li s-a furnizat tipul de produse supuse achizitiei(minim 2 recomandari).
Completare formulare: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani (Formular nr. 6).
2. Informatii privind Personal ce va fi angajat in proiect
Completare Formular nr. 7 : Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere aferente ultimelor trei exercitii financiare, insotite de CV-uri ale persoanelor cheie in indeplinirea contractului pentru demonstrarea calificarii acestora.Este obligatorie prezenta unei specialist care sa instruiasca soferii si angajatii care vor lucra pe autovehicolele de colectare/ compactare deseuri .
3. Certificat ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea documentatieieste de 400 leisi se poate achita la casieria Consiliului Local Baile Herculane.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2008 12:00
Locul: CONSILIUL LOCAL BAILE HERCULANE, Sala de sedinte.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
dapersoane imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL TIMISOARA- Sectia contencios administrative si fiscal,
Adresa postala: Adresa postala : Timisoara, str.Eugeniu de Savoya nr.2, cod postal 300055 Telefon :0256 / 498499, Organism competent pentru procedurile de mediere: , Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256 / 498499
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR.
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Cod Postal 030084, Bucuresti, Romaniatel. 021 310.46.41, fax: 021 310.46.42, e-mail: [email protected]., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CONSILIUL LOCAL BAILE HERCULANE, JUDETUL CARAS-SEVERIN
Adresa postala: Adresa postala: str. MIHAI EMINIESCU, nr.10 , judetul Caras-SeverinCod postal: 325200 , Romania , tel. 0255/560439, fax. 0255/560321., Localitatea: BAILE HERCULANE, Cod postal: 325200, Romania, Tel.0255/560439, Email: [email protected], Fax: 0255/560321
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2008 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer