Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare produse petroliere


Anunt de participare numarul 135166/01.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dumitrescu, Tel. +40 212083862, Email: [email protected], Fax: +40 212083839, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare produse petroliere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09135110-8-Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini nr. 28 si 29
Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu art.6 din HG nr.925/2006
Valoarea estimata fara TVA: intre 460, 800 si 633, 600RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conformitate cu art.6 din HG nr.925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 8.640 lei pentru achizitia de motorina si 576 lei pentru cea de combustibil lichid usor, constituita pana la data deschiderii ofertelor printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, scrisoare de garantie bancara (Anexa nr. 9), sau ordin de plata operat in extrasul de cont .Perioada de valabilitate a scrisorii de garantie de participare trebuie sa fie cel putin egala cu cea a ofertei, respectiv 90 zile de la data depunerii ofertelor.Contul in care poate fi depusa garantia de participare esteRO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: ? la sediul autoritatii contractante, pana la data deschiderii ofertelor in SEAP, vor fi transmise, in original, documentele (scrisoare de garantie bancara) privind constituirea garantiei de participare;? in SEAP vor fi transmise prin mijloace electronice documentele privind constituirea garantiei de participare.In conformitate cu prevederile art. 2781* , alin.1, lit. b din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, pentru lotul 1, suma de 4.212 lei. garantie de buna executie, reprezentand 7% din valoarea, fara TVA, a contractului, constituita printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract. Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Anexa nr. 10.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Aceasta va fi predata autoritatii contractante, dupa semnarea contractului de ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat 2012
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691
Cerinta obligatorie: prezentare formulare privind indeplinrea conditiilor prevazute inAnexa nr. 1, 2, 7 si 8 (semnate si stampilate) - prin mijloace electronice in SEAP
Documente din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata
Cerinta obligatorie - prezentare documente prin mijloace electronice in SEAP- certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.F (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
-certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe Locale (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)
NOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.
Documentele vor fi prezentate atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care detin functii de decizie in legatura cu initierea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dl. Popa Ion ? Director Directia de Logistica si dl. Tanase Catalin ? consilier juridic Certificat constatator
Cerinta obligatorie - prezentare document, prin mijloace electronice, in SEAP
Certificatul constatator - forma scurta, emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 60 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte domeniul de activitate al ofertantului.
In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertatantul clasat pe primul loc va transmite certificatul constatator in original sau in copie legalizata.
Documentul va fi prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani
Certificat de atestare ISO 9001/2008 de la producator sau comerciant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac este cel prev la art. 2562 din OUG nr34/2006, respectiv 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Informatii Externe
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 212083862, Fax: +40 212083839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.04.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer