Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse petroliere


Anunt de participare numarul 143182/18.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dumitrescu, Tel. +40 212083862, Email: [email protected], Fax: +40 212083860, Adresa internet (URL): www.sie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse petroliere
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09135110-8-Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietelor de sarcini nr. 20 si 21, Lotul nr.1 - Motorina euro Diesel 5 intre 417639.60 lei si 556852.80 lei; Lotul nr.2 -Uleiuri combustibile cu continut redus de sulf(Combustibil lichid usor tip III - intre 26058.16 lei si 52116.32 lei).
Valoarea minima pana la 31.12.2013 este valoarea estimata a prezentei proceduri, in functie de care se elaboreaza si evalueaza ofertele. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri iar valoarea estimata maxima contine si posibilele suplimentari.
Valoarea estimata fara TVA: intre 443, 697.76 si 608, 969.12RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aut.ctr., cf. art. 6 din HG nr. 925/2006poate opta pt. supl. val.ctr.cu max. 4 luni din 2014 .
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantiei de participare conform anexa B din doc de atribuire, constituita in lei, euro sau in alta moneda, prin una din formele prevazute de legislatie. In cazul in care garantia de participare se constituie in euro sau in alta moneda, se va avea in vedere cursul afisat de BNR, valabil in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.Daca se opteaza pentru virament bancar, contul in care se poate depune garantia de participare este RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016. Se constituie doar pentru lotul pentru care se depune oferta. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Anexa nr. 7.In cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, pentru lotul 1, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 4176.39 lei , conform prevederilor art. 2781* alin.1 din OUG 34/2006. Aceasta se retine si daca contestatarul renunta la contestatie. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform L364/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada de constituire a garantiei de participare prin instrument de garantare se va depune in SEAP semnata cu semnatura electronica si se va depune la sediul autoritatii contractante in originalpana la data limita de depunere a ofertelor. Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract. Documentul in original se va preda autoritatii contractante dupa semnarea contractului de ambele parti, perioada de valabilitate va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Anexa nr. 8.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind in prevederile art. 180 (conform Anexa nr.1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Anexa nr.2);Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(Anexa nr.3);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691(Anexa nr.4);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Anexa nr.5)Cerinta obligatorie: prezentare, in conformitate cu prevederile acestora, formulare Anexa nr. 1, 2, 3, 4 si 5 (semnate si stampilate)Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de A.N.A.FCertificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia de Impozite si Taxe LocaleNOTA: Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Vasilica Sarca-reprezentant legal, Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Nicoleta Dumitrescu - specialist achizitii publice.Achizitorul va exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se afla in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Toate documentele se posteaza prin mijloace electronice in SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator va cuprinde in mod obligatoriu domeniul de activitate pentru care se depune oferta precum si informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.
Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-16
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2013 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.05.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: lot 1:90 to pt.(01.05-31.12.) 2013 si 30 to pt.(01.01.-30.04.)2014; lot 2 - 8 to pt.(01.05-31.12.) 2013 si 8 to pt.(01.01.-30.04.)2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta, va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac este cel prevazut la art. 256/2 din OUG nr34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Informatii Externe
Adresa postala: str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 212083862, Email: [email protected], Fax: +40 212083839
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2013 15:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer