Licitatie Publica - Contract de furnizare produse petroliere
Anunt de participare numarul 63381/10.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul Judetean al Politiei de Frontiera Arad
Adresa postala: str.Marasesti nr.18-20, Localitatea: Arad, Cod postal: 310032, Romania, Punct(e) de contact: DORU PISLARU, Tel.0257/231183, In atentia: NEAMT DANUT, Email: [email protected], Fax: 0257/256099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse petroliere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locatiile din Turnu si Varsand ale sectoarelor politiei de frontiera din cadrul I.J.P.F. Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Livrarea produsului petrolier-combustibil lichid usor tip III catre sectoarele politiei de frontiera Turnu si Varsand , corelat cu graficul de livrari conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23000000-7 - Produse petroliere si combustibili (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Combustibil lichid usor tip III in cantitate maxima de120240kg.
Valoarea estimata fara TVA: intre 156, 312 si 360, 720RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cu posibilitatea prelungirii contractuluipe baza de act aditional pina la data de 30.04.2009
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare de 4000 lei , Garantie de buna executie in cuantum de 5% din pretul contractului fara TVA .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat ; Ordin de plata prin contul deschis la Trezoreria Arad .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea -art. 180 .
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 .
3.Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale , valabile la data deschiderii ofertelor - original sau copie legalizata .
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - original sau copie legalizata .
5.Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului - copie .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa formularul de informatii generale .
Cifra de afaceri pe ultimii trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani( cel putin trei furnizari a unor cantitati de combustibil lichid usor tip III mai mari de 10000 kg ;Se vor prezenta minim 3 recomandari din partea beneficiarilor privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale;Certificat de conformitate produs;Fise tehnice privind mijloacele de transport
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica ca etapa finala a licitatiei deschise se desfasoara in doua runde succesive conform punctului IV.3 din fisa de date a achizitiei .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2008 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2008 12:00
Locul: Sediul I.J.P.F. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati cu imputernicire si carte de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Atribuirea contractului se va face dupa incheierea rundelor de licitatie electronica .Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in sistemul S.E.A.P. in vederea desfasurarii licitatiei electronice .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: str. Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498721, Email: [email protected], Fax: 0256/498092, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor H.G.R. nr.925/2006 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSPECTORATUL JUDETEAN AL POLITIEI DE FRONTIERA ARAD
Adresa postala: strada Marasesti, numarul 18-20 , Localitatea: ARAD, Localitatea: Arad, Cod postal: 310032, Romania, Tel.0257/231103, Email: [email protected], Fax: 0257/256099
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2008 18:15