Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse privind cumpararea de mijloace specifice de transport a deseurilor ( 2 autogunoiere si 1 masina tip sasiu cu carlig )


Anunt de participare numarul 48412/02.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)
Adresa postala: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Localitatea: Odobesti, Cod postal: 625300, Romania, Punct(e) de contact: Maricela Ganea, Tel.0237 675 224, Email: [email protected] , [email protected] , [email protected], Fax: 0237 676 590, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro-documentatia nu este transmisa cu anuntul la JOUE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse privind cumpararea de mijloace specifice de transport a deseurilor ( 2 autogunoiere si 1 masina tip sasiu cu carlig )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediulautoritatiicontractante , str. Libertatiinr. 113 , Odobesti , Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionareade mijloace specifice de transport a deseurilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
34144511-3-Vehicule de colectare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2autogunoiere si 1 masina tip sasiucucarlig
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3500 lei , garantie de buna executie 5 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri phare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
anexa 2 , anexa 3 , anexa 3A- declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificate constataoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata , certificat constatator emis de registrul comertului , autorizatie de functionare , documente care dovedesc forma de inregistrare, anexa 16 - istoric litigii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil , balante contabile , anexa 4.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ultimul bilant ( la 31.12.2007 ) vizat si inregistrat , balanta la 31.12.2007 , balanta la 31.03.2008, cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani - minim 900000 euro ,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Anexa 5, anexa6 , recomandari , certificat de conformitate produs in U.E. , autorizatie de comercializare , informatii privind subcontractantii- anexa 14 , standarde de asigurare a calitatii - anexa 15 , anexa 12 - informatii privind personalul .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - minim un contract de 300000 euro, minim un contract de furnizare produse similare , minim 2 recomandari , subcontractare maxim 30 % , certificare ISO sau documente echivalente , informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul cel mai scazut
60%
Descriere:
2.
termenul de livrare
30%
Descriere:
3.
termenul de garantie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante , str. Libertatii nr. 113 , Odobesti , Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitiiofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare2004CES, , ,Schemadeinvestitiipentruproiectemicidegestionareadeseurilor " ( fazaextisa )Liniadebuget : Phare/2004/016-772.04.01.04.01.01Proiectul, , ManagementuldeseurilorinOrasulOdobesti "- codperseus Phare/2004/016-772.04.01.04.01.01.18
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Vrancea
Adresa postala: str. Cuza Voda , nr. 8, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620034, Romania, Tel.0237 216000, Fax: 0237 612665
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Odobesti
Adresa postala: str. Libertatii , nr. 113, Localitatea: Odobesti, Cod postal: 625300, Romania, Tel.0237 675 224, Fax: 0237 676 590
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer