Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse si servicii in vederea implementarii proiectului ?IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INTEGRAT DE E-SANTATE PENTRU FACILITAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII DE CALITATE SI PRELUCRAREA SI SCHIMBUL DE INFORMATII MEDICALE?


Anunt de participare numarul 109346/12.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE BOTOSANI
Adresa postala:  Str. Trandafirilornr. 24 Botosani, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710202, Romania, Punct(e) de contact:  ANGELA MURARIU, Tel. 0231 584024, Email:  [email protected], Fax:  0231 584024, Adresa internet (URL):  www.pneumobt.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie/agentie europeana sau organisatie internationala
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: institutie publica sanitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse si servicii in vederea implementarii proiectului ?IMPLEMENTAREA UNUI SISTEM INTEGRAT DE E-SANTATE PENTRU FACILITAREA ACCESULUI CETATENILOR LA SERVICII DE CALITATE SI PRELUCRAREA SI SCHIMBUL DE INFORMATII MEDICALE?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Pneumoftiziologie Botosani,
Str. Trandafirilor nr. 24
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de achizitionare a bunurilor si serviciilor IT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30213000-5-Computere personale (Rev.2)
30237300-2-Accesorii informatice (Rev.2)
48612000-1-Sistem de gestiune a bazelor de date (Rev.2)
72700000-7-Servicii de retele informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Bunuri si servicii IT
Valoarea estimata fara TVA: 1, 597, 973RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 31.960 leiCuantumul garantie de buna executie a contractului de livrari produse este de 5% din valoarea contractului de livrare produse, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale europene
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere de operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, FORMULAR 12A
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, FORMULAR 12B-Declaratia privind calitatea de participant la procedura, FORMULAR 12C
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata.
Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
2.Bilantul contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Fisa de informatii generala conform FORMULAR 2B- original.2.Bilantul contabil pe ultimii trei ani financiari, vizat si inregistrat de organale competente, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani2.Experienta similara
3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-4.Informatii privind sistemul de management al ofertantului
5.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specialitazarea acestora
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Completarea unui formular-tabel (declaratie) cuprinzand valori, perioade prestare, beneficiari/cantitati, dupa caz, FORMULAR 12D -, ,Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani".2.Experienta in implementarea cu succes a unul sau mai multe sisteme informatice integrate cu valoare estimata de 500000 lei, , FORMULAR B3- , ,Experienta similara" -3.Completarea formularelor: FORMULARUL 12I- , ,Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere" - , FORMULARUL 9 - , ,Lista person. de special. responsabil pt. indeplin. contract. de furnizare". - , FORMULARUL 9A - , ,Curriculum vitae", completare CV-uri privind echipa de proiect: experienta, studii etc.4.Certificarea sistemului de management al calitatii firmelor ofertante, ISO 9001(sau echivalent), Certificarea sistemului de management al securitatii informatiilor ISO 27001(sau echivalent), Certificarea sistemului de management al organizatiei ISO 14001(sau echivalent)5.De completat Formularul 12G - , ,Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si subcontractanti".
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
den. funct. gest. mecanism de notif.
8.4%
8.4
Descriere: componenta tehnica
3.
detal. function. privind schimbul de date intre spital si ambulat. de spital
4.8%
4.8
Descriere: componenta tehnica
4.
detal. functin. si modalit. de prest. a datelor precedate operatinii de unificare a datelor duplicat
1.8%
1.8
Descriere: componenta tehnica
5.
detal. functin. si modal. de aprb. in vederea utiliz. stoc. de urgenta medicam., mat. sanit. si consumabile
7.8%
7.8
Descriere:
6.
detalierea compatib. teh. cu standardul CEN TC-251/HISA
1.8%
1.8
Descriere: componenta tehnica
7.
detalierea function. privind managem. optim al resur. unitatii sanit.
4.2%
4.2
Descriere: componenta tehnica
8.
detalierea function. avansate privind gestion. formul., cheston. si rapoart.
12.6%
12.6
Descriere: componenta tehnica
9.
detal. function. privind list. de asteptare
6%
6
Descriere: componenta tehnica
10.
detal. config. posib. pt. categ. de pacienti
3%
3
Descriere: componenta tehnica
11.
detal. function. privind gestion. pacientilor cu regim special al datelor person. si medicale
9.6%
9.6
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 18:00
Locul: Spitalul de Pneumoftiziologie Botosani, str. Trandafirilor nr. 24
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluareReprezentanti ai ofertantilorSEAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial , ,Cresterea Competitivitatii Economice"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Implementarea proiectului nr. 6210 intitulat , ,Implementarea unui sistem integrat de e-Sanatate pentru facilitarea accesului cetatenilor la servicii de calitate si prelucrarea si schimbul de informatii medicale"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - CNSC
Adresa postala:  STRADA STAVROPOLEOSNR. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0040213104641, Email:  [email protected], Fax:  0040213104642, Adresa internet (URL):  www.cncs.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Botosani
Adresa postala:  Strada Maxim Gorkinr. 8, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710171, Romania, Tel. 0231-511739, Fax:  0231-531832
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Pneumoftiziologie Botosani
Adresa postala:  strada Trandafirilor nr. 24, Localitatea:  BOTOSANI, Cod postal:  710202, Romania, Tel. 0231584024, Email:  [email protected], Fax:  0231584024, Adresa internet (URL):  www.pneumobt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2010 14:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer