Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse tehnica de calcul si securitate IT


Anunt de participare numarul 99231/05.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: str. Matei Millo nr. 13 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Punct(e) de contact: Nicolae Grafcenco; Valentin Radu, Tel.021.315.58.58 int.207 / 112, In atentia: Director DTICSV, Ancuta Anda MACOVEI, Email: [email protected], Fax: 021. 310.85.51, Adresa internet (URL): www.customs.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse tehnica de calcul si securitate IT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pentru toate loturile receptia cantitativa si calitativa se va face la sediul central A.N.V.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lotul 1: Statii de administrare - 20 buc.
Lotul 2: Servere cluster - 2 buc.
Lotul 3: Upgrade solutie securitate Intranet/Internet - 1 pac.
A se vedea Anexa B(informatii privind loturile) si caietul de sarcini (sectiunea II a Documentatiei de atribuire)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
48730000-4-Pachete software de securitate (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1: Statii de administrare - 20 buc.
Lotul 2: Servere cluster - 2 buc.
Lotul 3: Upgrade solutie securitate Intranet/Internet - 1 pac.
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garantie de participare: Lotul 1 - 1800 RONLotul 2 - 5800 RONLotul 3 - 10200 RON2. Garantie de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la bugetul de stat. Plata se efectueaza prin Trezorerie, dupa receptia calitativa a produselor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat inainte de semnarea contractului daca oferta comunaeste declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006;(indeplinirea obligatiilor de plata catre Bugetul general consolidat se probeaza cu Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice avand termen de valabilitate conform legii)
- Pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator si Certificat de
inregistrare emise de Oficiul Registrului Comertului;
- Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de
inregistrare/atestare ori apartenenta d.p.d.v. profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Nu se solicita
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Pentru toate loturile se solicita:
a) Autorizarea ofertantului de catre producatorul produsului/ reprezantantul autorizat/ distribuitor autorizatprivind comercializarea (inclusiv instalare/ punere in functiune) si suportul tehnic acordat beneficiarului in perioada postvanzare;b) Prezentarea sistemului de help-desk/ hot-line al ofertantului, la dispozitia beneficiarului, precum si disponibilitatea serviciului on site.2. In plus, pentru Lotul 3, Upgrade solutie securitate Intranet/Internet 1 pac, ofertantul trebuie sa faca dovada ca detine:
a) cel putin 1 (unu) specialistcertificat CCSA, CCSE si CCSE Plus saucertificari echivalente;
b) cel putin 1 (unu)specialist BitDefender Business Products si BitDefender Desktop Products.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Vezi pct. IV.2 din fisa de date.Documentatia de atribuire este atasata anuntului prezent si este accesibila nerestrictionat prin mijloace electronice (http: //www.e-licitatie.ro)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.06.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2010 12:00
Locul: sediul A.N.V. din Bucuresti, sector 1, Str. Matei Millo, nr. 13, , data 16.06.2010 ora 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor ce vor prezenta scrisoarea de inaintare, garantia de participare, imputernicire si act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
1. In vederea participarii la licitatia electronica, ca etapa finala a licitatiei deschise, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat valid pentru acces insistem. Informatii complete sunt disponibile la adresa de internet: http: //www.e-licitatie.ro.2. Documentatia de atribuire este atasata prezentului Anunt de participare si esteaccesibila direct, nerestrictionat si deplin, prin mijloace electronice, tuturor operatorilor economici.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.021.319.51.80 /.81 /.83, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 021.319.16.74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatiicontractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica - Autoritatea Nationala a Vamilor
Adresa postala: Str. Matei Millo, nr. 13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010144, Romania, Tel.021.315.58.58, Fax: 021.315.82.51, Adresa internet (URL): www.customs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.04.2010 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer