Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare produse(sisteme de recoltare si conservare a sangelui)


Anunt de participare numarul 37669/01.11.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE TRANSFUZIE SANGUINA
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: FLORENTINA VLADAREANU, Tel.3191777, Email: [email protected], Fax: 3191779, Adresa internet (URL): www.transfuzia.ro, Adresa profilului cumparatorului: e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare produse(sisteme de recoltare si conservare a sangelui)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele de Transfuzie Sanguina
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de sisteme de pungi pentru recoltarea si conservarea sangelui in vederea utilizariilui in transfuzie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25221210-1 - Pungi pentru recoltarea sangelui (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pungi simple 450 ml=18.000 buc;Pungi duble cu resuspendare: 40.000 buc; Pungi triple 450 ml =27.000 buc ;pungi triple cu filtru integrat :2.000 buc
Valoarea estimata fara TVA: 1, 596, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.12.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GarantieBancara de participare: Lot 1=1494 ron;Lot2=7680 ron;Lot3:5211 ron ;Lot 4 :1580 ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au obligatia de a-si legaliza formal asocierea printr-un contract , semnat de ambele parti, ce va fiprezentat autoritatii contractante inainte de semnarea contractului .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratiepe propria raspundere privind eligibilitatea,
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 1813.Certificat de atestare fiscalaeliberat de A.N.A.F.4.Certificat de atestare fiscalaprivind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de DirectiaImpozite si Taxe localea Primariei .
5. Declaratie privind calitatea de participant la proceduraB.- Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) cerinta minima obligatorie:
1.-Pentru persoane juridice romane: Certificatul constatator emis de O.R.C.2.-Certificat de inregistrare eliberat de O. R.C .(CUI)
3.-Pentru persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, traduse in limba romana si legalizate.
4.-Aviz de functionare si anexa , eliberat de MSP
5.-Autorizatia de participare la licitatia deschisade la producator/ reprezentanta6.-Certificat de inregistrare sau notificare a dispozitivelor medicale si anexa , eliberat de MSP7. -Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu urmatoarelestandarde : ISO 9001, sau /si ISO 13485.8. Certificare CE in conformitate cu una din Directivele Europene privind dispozitivele medicale , aplicabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III 2.2. Documente care dovedesc capacitatea economico-financiara solicitate: 1.Fisa de informatii generale (Formularul B2 din sectiunea IV)2. Bilantulfinanciarcontabil la 31. 12. 2005 si 31.12.2006 , vizat si inregistrat .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.Cifra de afacerimedie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectuluicontractului (comercializarea de dispozitive medicale )sa fie ;Lot1=448200;Lot 2=2304000;Lot 3=1563300 ;Lot 4=474000 ;Daca participa pentru mai multe loturi , atunci se insumeaza cifrele aferente loturilor respective.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente solicitate : Capacitatea tehnica1.Informatii privind capacitatea tehnica (Formular 12 I)
2.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice ce vor fi folosite , din care sa rezulte capacitatea acestora de a duce la buna executie a contractului.
3.Daca ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana , se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective prin care acesta confirma ca va pune la dispozitia ofertantului , resursele tehnice invocate, conform art. 190 din OUG 34/2006.Persoana ce asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia ce determina excluderea din procedura de atribuire conform art .180 din OUG 34/2006 . Pentru aceasta, se va anexa declaratia emisa de persoana ce asigura sustinerea tehnica (Formular 12 A)4.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (Formular 12 D)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S135-165846 din 17.07.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.11.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 12:00
Locul: Sediul INHT sala de curs Str. Constantin Caracas Nr. 2-8 Sector 1 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii firmelor participante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Sos. Oltenitei Nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Email: [email protected], Fax: 332.11.88
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Resurse Umane
Adresa postala: Str. Constantin Caracas Nr. 2-8 Sector 1, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel.319.31.62, Fax: 319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2007 18:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer