Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare profil de mina, Contract furnizare motorina, Contract furnizare piese schimb pentru transportoarele cu banda miniera, Contract de furnizare piese schimb pentru vase de extractie, Contract de furnizare lant minier calibrat si ocheti d


Anunt de intentie (utilitati) numarul 16490/20.11.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Bodea Adrian, Tel.0254506100, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare profil de mina
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Profil de mina laminat la cald pentru sustinerea galeriilor de mina
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44334000-0 - Profile (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 434, 325 si 11, 269, 071RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata prin OP, fila CEC, compensare cu energie electrica , dupa 30 de zile , dar nu mai mult de 60 de zile.
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH-SA Petrosani , Serviciul Achizitii Publice , tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract furnizare motorina
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Motorina EURO
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 446, 815 si 3, 722, 561RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica la 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice , tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract furnizare piese schimb pentru transportoarele cu banda miniera
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese schimb pentru transportoarele cu banda minera , utilizate pentru transportul carbunelui in minele grizutoase
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419810-7 - Piese pentru transportoare cu benzi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 886, 540 si 2, 037, 463RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica la 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice , tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare piese schimb pentru vase de extractie
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Piese de schimb pentru vase de extractie ale instalatiilor miniere de extractie pe verticala
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42419500-1 - Piese pentru ascensoare, pentru schipuri sau pentru scari rulante (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 265, 436 si 1, 366, 670RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica la 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice , tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare lant minier calibrat si ocheti de lagatura lant minier
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lant minier din otel rotund de inalta rezistenta , calibrat si ocheti de lagatura folosite la echiparea transportoarelor cu raclete din subteran.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44540000-7 - Lanturi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 494, 965 si 2, 105, 962RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica la 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice , tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare elemente de asamblare profil de mina
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elemente de asamblare din profil lat utilizate pentru imbinarea profilului de mina
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44531700-8 - Articole cu filet din fier sau din otel (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 544, 489 si 1, 668, 048RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica la 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice , tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare cabluri din otel
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sunt cabluri din otel calitate de pentru instalatiile miniere , rotunde , plate sau triedrice
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44317000-5 - Cabluri de legare din fier sau din otel (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2010
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 666, 265 si 1, 799, 566RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica la 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Achizitii Publice , tel: 0254/506100, int.620 fax: 0254/506157
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 23, 969, 341 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 11:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer