Licitatie Publica - Contract de furnizare pubele,containere,prescontainer,banda transportoare,cantar mixt pentru prelucrare deseuri menajere.
Anunt de participare numarul 63996/18.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA DRAGANESTI PRAHOVA (PRIMARIA DRAGANESTI)
Adresa postala: Str.Principala nr.381, Localitatea: Draganesti, Cod postal: 107210, Romania, Punct(e) de contact: Ion Dumitrache, Tel.0244465208, Email: [email protected], Fax: 0244465208, Adresa internet (URL): Comuna Draganesti, str.Principala nr.381, jud.Prahova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare pubele, containere, prescontainer, banda transportoare, cantar mixt pentru prelucrare deseuri menajere.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Comuna Draganesti, sat Baraitaru, jud.Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare pubele, containere, prese, presa mobila, prescontainer, banda transportoare, cantar mixt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44613800-8 - Containere pentru deseuri (Rev.2)
34312600-3-Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
42636000-3-Prese (Rev.2)
42923200-4-Cantare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Tipul contractului: furnizare utilaje pentru prelucrare deseuri menajere.Val.estimata lot1=87.080 euro(pubele, containere, containere cu presa mobila).Val.estimata lot2=30.980 euro(presa pt.hartie, carton, pet).Val.estimata lot3=61.630 euro(banda transportoare);Val.estimata lot4=17.900 euro(cantar mixt).Se poate depune oferta pentru cantitatea totala(pentru toate loturile, sau pentru fiecare lot in parte
Valoarea estimata fara TVA: 197, 590EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: lot1=3.000 lei(50% pt.IMM), lot2=1.000 lei(50%pt.IMM), lot3=2.000 lei(50%pt.IMM), lot4=600 lei(50%pt.IMM).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare Phare Ces 2004, Schema de investitii pt.Proiecte Mici de Mediu: 89, 99%, buget local: 10, 01%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului: declaratie calitate de participant, eligibilitate, decl.privind neincadrarea in prevederile art.181, capacitate exercitare activitate profesionala: certificat emis de ORC(obiect de activitate, sediu, nu sunt inscrise mentiuni cf.art.21 din Legea 26/90(valabil o luna), C.U.I., prezentare indeplinire obligatii exigibile de plata, certificat de atestare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil inregistrat la organele competente pe ultimii 2 ani(31.12.2006, 31.12.2007), info privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani, pe loturi: lot1=900.000 lei, lot2=300.000 lei, lot3=600.000 lei, lot4=190.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani: tabel cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari si cantitati; Lista experienta similara: contract similar pt.fiecare lot, in val.de: lot.1=9.000 lei, lot2=3.000 lei, lot3=6.000 lei, lot4=1.900 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.09.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere numerar la casieria primariei(garantie participare)+c/val.caiet sarcini in cuantum de 100 lei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2008 14:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant interesat poate participa la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare Ces 2004, Schema de Finantare pentru Proiecte Mici de Mediu, 89, 99%, Bugetul Local 10, 01%
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.4641, Email: [email protected], Fax: 021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se transmite CNSC in termen de 10 zile, iar acesta o solutioneaza in termen de 30 zile dela comunicare.In 5 zile AC are obligatia sa-i instiinteze si pe ceilalti participanti despre contestatie.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Draganesti
Adresa postala: Str.principala nr.381, Localitatea: Draganesti, Cod postal: 107210, Romania, Tel.0244.465.208, Email: [email protected], Fax: 0244.465.208
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.09.2008 15:21