Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract de furnizare publicatii periodice straine


Anunt de participare numarul 144174/07.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Biblioteca Centrala UniversitaraCarol I
Adresa postala: Str. Boteanu nr. 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010027, Romania, Punct(e) de contact: Alexandra enescu, Tel. +40 213120108, Email: [email protected], Fax: +40 213120108, Adresa internet (URL): www.bcub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract de furnizare publicatii periodice straine
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul BCU ?Carol I": str. Boteanu nr.1, sector 1, Bucuresti, cod postal 010027
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare publicatii periodice straine. Contractul poate fi prelungit pentru o perioada de maxim 4 luni cu act aditional in conformitate cu art.6 alin (3)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie.
Valoarea minima estimata a contractului pana la 31 decembrie 2013 este de 418438 lei fara TVA. Valoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pentru perioada de derulare a contractului: 01.08.2013 ? 31.12.2013. Oferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea minima estimata a contractului incheiat pana la 31 decembrie 2013. Contractul de achizitie publica se va adjudeca pentru cantitatea minima de produse.Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, prin prelungirea contractului cu 4 luni, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie si mentinerea pretului unitar pentru fiecare produs identic cu cel rezultat in urma atribuirii. Valoarea maxima estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari, pana la 30 aprilie 2014 este de 523047.50 lei fara TVA.
Valoarea estimata lei fara TVA: intre 418438 lei si 523047.50
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22212100-0 - Publicatii periodice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Sunt aplicabile prevederile art. 6 alin (3) HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Contractul isi va inceta efectele la 31.12.2013 si poate fi prelungit cu 4 luni, conf. art.6, alin.3 din hg925/2006 conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatieValoarea minima reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (perioada de derulare a contractului: 01.08.2013 ? 31.12.2013), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, prin prelungirea contractului cu 4 luni (01.01.2014 ? 30.04.2014).Valoarea minima estimata a contractului pana la 31 decembrie 2013 este de 418438 lei fara TVA.Valoarea maxima estimata a contractului ce tine seama si de eventualele suplimentari, pana la 30 aprilie 2014 este de 523047.50 lei fara TVA.Cantitatea este prevazuta in caietul de sarcini. Cantitatea minima reprezinta cantitatea ce face obiectul prezentei proceduri, cantitate necesara pana la 31.12.2013, iar cantitatea maxima contine si eventualele suplimentari, prin prelungirea contractului pana la 30.04.2014, conf. art. 6 alin (3) din HG 925/2006.Oferta se elaboreaza si se evalueaza avand in vedere cantitatea si valoarea minima estimata a contractului incheiat pana la 31 decembrie 2013. Contractul de achizitie publica se va adjudeca pentru cantitatea minima de produse.Contractul de achizitie publica va avea ca durata 5 luni (de la 01 august ? 31 decembrie 2013 ? cantitate minima) cu posibilitatea de prelungire 4 luni (01.01.2014 ? 30.04.2014) in conf. art. 6 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (de la 01 august 2013 ? 30 aprilie 2014 ? cantitate maxima) cu conditia existentei alocarilor bugetare pentru aceasta achizitie si mentinerii pretului unitar pentru fiecare produs, identic cu cel rezultat in urma atribuirii.Perioada de abonare pentru fiecare lot in parte este solicitata incepand cu 01 ianuarie 2013.Se solicita pentru fiecare lot cate un abonament aparut integral in cursul anului 2013 pentru continuitatea colectiilor. Acelasi abonament pentru fiecare lot in parte este solicitat si pentru primul trimestru al anului 2014 pentru a nu avea lacune in colectiile BCU Carol I.
Valoarea estimata fara TVA: intre 418, 438 si 523, 047.5RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se aplica art.6 alin3 HG 925/2006.Valoarea estimata lei fara TVA: intre 418.438 lei si 523047, 50.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie pentru fiecare lot conform art. 86 din HG 925/2006. Valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Daca se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Form.8 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 HG 925/2006. Daca se constituie prin virament bancar, se va utiliza contul RO87TREZ7015005XXX000185 Trezoreria Sector 1.Ofertele neinsotite de garantia de participare conform cerintelor vor fi respinse.Este recomandabil ca aceasta garantie sa fie emisa de o banca ce are corespondent in Romania. In cazul emiterii de catre C.N.S.C. a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma conform art.278^1alin.1 dinO.U.G. 34/2006 doar pentru acele loturi care au valori estimate conform art.278^1 alin.1 lit.a) din OUG 34/2006: peste pragul prevazut la art.19 si pana la 420.000 lei inclusiv. Art.278^1 alin.1 din OUG 34/2006 se aplica si in situatia in care contestatorul renunta la contestatie.Echivalenta pentru o garantie in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia trebuie constituita in numele asocierii cu mentiunea ca acopera in mod solidar toti membrii grupului. GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul IMM, garantia se constituie in proc. de 50% din cuantumul fiecarui lot. Dovada constituirii se publica in SEAP pana la data limita de depunere a ofertelor, iar forma originala se depune la sediul BCU Carol I din strada Boteanu nr1, sector 1 pana la data limita de depunere a ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie (formular 9): ?Garantia de buna executie se constituie prin orice instrument de garantare bancara/ de asigurari emis, in original la dispozitia autoritatii contractante de catre o banca/societate de asigurari.?In cazul in care operatorii economici se incadreaza in categoria IMM, in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea IMM- urilor, acestia au dreptul de a constitui garantia de buna executie in cuantum de 50% din valoarea solicitata. Operatorii economici aflati in aceasta situatie, vor prezenta act doveditor din care sa rezulte statutul de IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea - de la bugetul de stat/venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform ordinului ANRMAP 314/2010 . Se va completa formularul nr. 1. Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006. Se va completa formularul nr. 2.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.
Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura prezenta aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.
Conform prevederilor art. 182 alin. 2 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare: In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). in ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste ofertantul.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Se va completa formularul nr. 3.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal.
In conformitate cu prevederile art. 9 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011, Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catreorganele competente in domeniu.Raportarea se va face la inexistenta datoriilor fata de bugetul general consolidat, la o data corelata cu termenul legal al scadentei de plata.OPERATORII ECONOMICI NEREZIDENTI (STRAINI) Operatorul economic va prezenta o declaratie de neincadrare in art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, modificata si completata ulterior. Daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, pot prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire (formular Declaratie privind calitatea de participant la procedura)5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006
Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr 4)
Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele ce detin functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Conf. Univ. Dr. Mirelle ? Carmen Radoi, Director General; Catalin Mircea, Director Economic; Livia Mihaela Pene, sef Serviciu Buget Contabilitate; Alexandra Enescu, sef Birou Periodice; Adriana Ioan, Birou Resurse Umane, Juridic, Achizitii Publice; Daniela Cernea, Birou Periodice (art.69ยน din O.U.G. nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, modificata si completata ulterior)Toate documentele solicitate la pct. III.2.1.a) Situatia personala a ofertantului vor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata, fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice romane:
Modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator sau echivalent in original sau copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine
Modalitatea de indeplinire: - Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de o traducere autorizata in limba romana.Toate documentele solicitate la pct. III.2.1.b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionalevor fi prezentate fie in original, fie copie legalizata, fie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) -completare formular 5
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind capacitatea economica si financiara trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) -completare formular 5In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind capacitatea economica si financiara trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.Daca situatiile financiare sunt intocmite in alta moneda, pentru conversie se va lua in considerare cursul mediu de referinta publicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind situatia economica si financiara poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea situatiei economic si financiare nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -completare formular 6.
2. Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces - verbal de receptie care sa confirme livrarea produselorenuntate in declaratia din formularul nr. 6. Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala Romana pentru moneda respectiva.
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind capacitatea tehnica si /sau profesionala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.
In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -completare formular 6.2. Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces - verbal de receptie care sa confirme livrarea produselorenuntate in declaratia din formularul nr. 6. Atunci cand contractele sunt exprimate in alta moneda decat leul, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual comunicat de Banca Nationala Romana pentru moneda respectiva.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind capacitatea tehnica si /sau profesionala trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integralitate a cerintei minime solicitate prin prezentarea listei principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritatea sau de catre clientul privat beneficiar. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm incheiat in forma autentica al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In cazul in care ofertantul este un grup de operatori economici, cerinta minima privind capacitatea tehnica poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintei minime privind capacitatea tehnica invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane, modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus, cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota : Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnice nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2013 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Conform prevederilor art. 11 alin. (5) din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, modificata si completata ulterior: ofertantul are obligatia de a prezenta /completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare.Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale : In situatia in care in urma analizei ofertelor primite si dupa aplicarea criteriului de atribuire pe primul loc se vor clasa 2 (doi) sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora sa depuna la sediul din str. Boteanu nr.1, sector1 o noua oferta, in plic sigilatla data si ora care vor fi mentionate in invitatia pentru reofertare. Oferta care va avea pretul cel mai scazut dintre noile oferte fianciare va fi declarata castigatoare.Procesul de reofertare se va desfasura in maxim 3 etape. Daca in urma aplicarii procesului repetitiv de reofertare (maxim 3 etape) nu se realizeaza o departajare a ofertelor autoritatea contractanta in baza art. 209 alin.1 lit.d) din OUG nr. 34/2006, va anula procedura de atribuire pentru lotul respectiv.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaCNSC in vederea anularii actului si/sau recunoasterii dreptului pretins ori a interesului legitim in conditiile art.256 indice 2 din OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Resurse Umane. Juridic. Achizitii Publice
Adresa postala: str. Boteanu nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010027, Romania, Tel. +40 213120108, Fax: +40 213120108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2013 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer