Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare publicatii periodice straine pe suport de hartie, pentru anul 2010


Anunt de participare numarul 93802/05.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Biblioteca Centrala UniversitaraCarol I
Adresa postala: Str. Boteanu nr. 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010027, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Constantin, Tel.3120108, Email: [email protected], Fax: 3120108, Adresa internet (URL): www.bcub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare publicatii periodice straine pe suport de hartie, pentru anul 2010
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul BCU Carol I din strada Boteanu nr.1, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia publicatiilor se va face pe baza de abonamente. Publciatiile solicitate sunt periodice de nivel preponderent academic (74% din totalul titlurilor sunt cotate ISI), din domeniile: stiinte exacte, stiinte tehnice, stiinte umaniste, stiinte medicale, stiinte politice, stiinte juridice, filologie, cultura, loisir, etc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22212100-0 - Publicatii periodice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona 155 de titluri de reviste, cate 1 abonament pentru fiecare titlu (in total 155 de abonamente), din domeniile: stiinte exacte, stiinte tehnice, stiinte umaniste, stiinte medicale, stiinte politice, stiinte juridice, filologie, cultura, loisir, etc. Se accepta nedepunerea ofertei pentru un lot numai in situatia in care ofertantul face dovada incetarii aparitiei titlului respectiv pe suport de hartie.
Valoarea estimata fara TVA: 699, 479RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1) Se solicita garantie de participare, pentru fiecare lot. Valoarea totala este de 5351 RON. 2) Se solicita garantie de buna executie in valoare de 3% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere in conditiile art. 44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I.1. Declaratie privind eligibilitatea (se solicita completarea Formularului 4.1.A din documentatia de atribuire, sectiunea Formulare). I.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (se solicita completarea Formularului 4.1.B din documentatia de atribuire, sectiunea Formulare).II. Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte datele de inscriere in registrul comertului (vezi Formular 4.2. si sectiunea B din anexa la formular din documentatia de atribuire, sectiunea Formulare).
III. Formularul de contract de furnizare publicatii periodice, (vezi formularul 4.5 din documentatia de atribuire, sectiunea Formulare) asumat de catre acestia prin semnatura reprezentantuluiautorizat al ofertantului si stampilat pe fiecare pagina.IV. Completarea si depunerea formularului 4.6 din documentatia de atribuie, sectiunea Formulare Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
*Pentru informatii complete, se va consulta Fisa de date a achizitiei, cap. 4.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- A. Fisa de informatii generale (completare Formular 4.3 din documentatia de atribuire, sectiunea Formulare). In aceasta fisa ofertantul va specifica si datele de contactare (adresa, numar de telefon/fax, adresa de e-mail), valabile pe perioada de evaluare a ofertelor, pana la finalizarea procedurii.
- B. Situatia financiara pentru primul semestru al anlui 2009 (se solicita completarea Formularului 4.2din sectiunea Formulare si punctul C din Anexa 1 la formular).
*Pentru informatii complete, se va consulta Fisa de date a achizitiei, cap. 4.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind lista principalelor livrari de periodice straine in ultimii 3 ani 2007, 2008, 2009 (completare Formular 4.4 din sectiunea Formulare). In lista se vor mentiona, pentru fiecare din cei trei ani, cel putin un contract finalizat, obiectul contractului incluzand reviste de nivel academic (cotate ISI). Pentru fiecare contract mentionat in lista se vor anexa: documentele constatatoare si fise intocmite de ofertant, in care acesta va specifica: titlurile de publicatii periodice cotate ISI livrate, ISSN-ul, cantitatile livrate, datele de contact ale achizitorului (inclusiv numele persoanei de contact). Daca, in urma verificarilor facute de comisia de evaluare nu se confirma buna derulare a contractelor mentionate de ofertant, acesta va fi descalificat.
- Fiecare fisa va fi semnata de reprezentantul autorizat al ofertantului si stampilata.
*Pentru informatii complete, se va consulta Fisa de date a achizitiei, cap. 4.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.03.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2010 18:00
Locul: Deschiderea ofertelor se va realiza in SEAP.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Delegati UCVAP, experti cooptati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213191674, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, art. 256^2
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BCU Carol I Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: strada Boteanu nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010027, Romania, Tel.0213131605, Fax: 0213120108
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer