Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare publicatii periodice straine pentru anul 2012


Anunt de participare numarul 133942/15.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Biblioteca Centrala UniversitaraCarol I
Adresa postala: Str. Boteanu nr. 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010027, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Ioan, Tel. +40 213120108, Email: [email protected], Fax: +40 213120108, Adresa internet (URL): www.bcub.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare publicatii periodice straine pentru anul 2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul central al Bibliotecii Centrale Universitare ?Carol I? din strada C.A.Rosetti nr. 2-6, sector 1, Bucuresti, cod postal 010283
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare publicatii periodice straine 01.01.2012 ? 31.12.2012 .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
22212100-0 - Publicatii periodice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului il constituie achizitionarea unui numar de 155 loturi = 155 titluri= 155 abonamente; perioada de abonare este: 01 ianuarie 2012 ? 31 decembrie 2012.
Valoarea estimata fara TVA: 577, 353RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Garantiile de participare pentru fiecare lot sunt specificate in Anexa B. In cazul participarii la mai multe loturi cuantumul garantiei se cumuleaza.Modul de constituire a garantiei de participare: ofertantul va anexa dovada depunerii garantiei de participare, prin: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare(Formular nr.10 din sectiunea Formulare), - Ordin de plata prin virament in contul RO87TREZ7015005XXX000185 deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti, - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Daca ofertantul nu face dovada constituirii garantiei de participare, atunci acesta va fi exclus din procedura. Garantie de buna executie: Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - Scrisoare de garantie bancara ? va fi intocmita in conformitate cu modelul prevazut(Formularul nr.11).- Ordin de plata prin virament in contul RO87TREZ7015005XXX000185, deschis la Trezoreria sector 1, Bucuresti; - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare ? completare Formularul nr. 1Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare - completarea Formularului nr.2.Atentie! Incadrarea in situatiile prevazute la art.180, 181din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completarea Formularului nr.3
Certificat de atestare fiscala ? bugetul consolidat general ce va reflecta situatiile obligatiilor de plata scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Acest document va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) ce va reflecta situatiile obligatiilor de plata scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Acest document va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010 - completarea Formularului nr. 4 din sectiunea Formulare.
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare ? completarea Formularului nr.5 din sectiunea Formulare. Persoane cu factor de decizie din cadrul BCUB "Carol I": Director General Conf.univ.dr. Mireille Carmen Radoi, Director general adjunct Voichita Dragomir, Director Economic Mircea Catalin, Presedinte Comisie de evaluare Alexandra Enescu
Atentie! In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind situatia personala a ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Pentru persoane fizice/juridice straine Orice document edificator in tara de origine sau in tara in care operatorul economic este stabilit, cum ar fi: certificate, caziere judiciare sau orice alte documente echivalente emise de autoritatile competente din tara respectiva. Certificat constatator eliberat ONRC sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata si din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Nota: Persoanele fizice autorizate vor prezenta Autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract (copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ).
- In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Persoane fizice/juridice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca are dreptul sa desfasoare activitati de comercializare a publicatiilor seriale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilantul contabil pentru primul semestru al anului fiscal 2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de abonamente la publicatii periodice atat straine cat si romanesti in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu pret egal, situate pe primul loc: in cazul in care vor exista preturi egale, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici in cauza, noi propuneri financiare, care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante, la o data care va fi anuntata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 2562 din OUG 34/2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
? Biroul Resurse Umane, Juridic, Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Boteanu nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010027, Romania, Tel. +40 213131605, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 213120108, Adresa internet (URL): www.bcub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2012 11:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer