Licitatie Publica - Contract de furnizare reactivi
Anunt de participare (utilitati) numarul 123504/08.06.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C RAJA S.A CONSTANTA
Adresa postala: Str Calarasi 22-24, Constanta, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Punct(e) de contact: Directia Dezvoltare si Finantari Externe, Tel. 0040241664046, In atentia: Stelian Budes, Email: [email protected], Fax: 0040241661940, Adresa internet (URL): www.rajac.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitare front captare si retea de alimentare cu apa, extindere retea de canalizare si statii de pompare apa uzata menajerain municipiul Fetesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Fetesti
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de Reabilitare front captare si retea de alimentare cu apa, extindere retea de canalizare si statii de pompare apa uzata menajerain municipiul Fetesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262220-9 - Forare de puturi de apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitare front captare si retea de alimentare cu apa, extindere retea de canalizare si statii de pompare apa uzata menajerain municipiul Fetesti
Valoarea estimata fara TVA: 56, 618, 995RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
900 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 1.000.000 LeiGarantia de buna executie10% din valaorea de contract acceptata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene: 75, 2%Co- finantare nationala: 24, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 1: Informatii generale despre ofertant
Formular 2: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormular 2.1 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Formularul 4: Date despre societatea mixta/consortiu
Formularul 4.1 Acordul de asociere
Formularul 5: Declaratie privind eligibilitatea
Formularul 6 Declaratie privind neincadrarea in situatiile de la art . 181 si 69^1
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 7- Declaratie financiara recapitulativa
Bilanturile contabile 2008, 2009, 2010
Cifra medie anuala de afaceri realizata pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie mai mare decat 100.000.000 lei
Declaratie bancara privind posibilitatea accesarii unui credit pentru acoperirea fluxului de numerar, pe toata perioada de derulare a contractului, in valoare de 6.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 8 -Lista principalelor contracte delucrari finalizate in ultimii 5 ani
Ofertantul trebuie sa faca dovada finalizarii, cel putin a unui contract de executie lucrari, cu o valoarede minim 50.000.000 lei*( fara TVA) de natura similara, conform codurilor CPV de la punctul II.1.2.
Formular 8.1 ? Fise experienta similara
Formular 9: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Formular 10: Personalul cheie angajat in contract.Personalul cheie angajat in contract trebuie sa dovedeasca indeplinirea urmatoarelor cerinte si experienta adecvata functiei pentru perioada solicitata -Manager de Proiect- 5 ani, Responsabil tehnic cu executia lucrari hidrotehnice/edilitare- 3 ani, Inginer constructii hidrotehnice/edilitare- 5 ani, Inginer mechanic- 5 ani , Inginerelectrice- 5 ani , Manager de Santier- 5 ani, Manager pentru asigurarea calitatii (RTC)-3 ani. Formular 11: Experienta profesionala a personalului cheie
Formular 12: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la minim urmatoarele echipamente si utilaje: excavatoare- 3 buc; foreza pentru foraj orizontal conducte- 1 buc; miniexcavatoare-3 buc;camioane 5-20 to-3 buc; camioane< 5 to-2 buc; echipament pentru pozarea conductelor -3 buc.Formular 13: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti
Certificat ISO 9001/2001 sau alte documente echivalente
Certificat ISO 14001/2005 sau alte documente echivalente
Formularul 14: Declaratie privind obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2011 13:00
Locul: Casa de Cultura a Sindicatelor Constanta - Sala Mica, B-dul Alexandru Lapusneanu nr.1, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, specialistii cooptati, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor, presa, invitati ai Autoritatii Contractante, observatorul U.C.V.A.P. , daca este cazul
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40213104641, Email: [email protected], Fax: +40213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoareluarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al S.C. RAJA S.A.
Adresa postala: Str. Calarasi 22-24, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900590, Romania, Tel. 0040241664046, Email: [email protected], Fax: 0040241661940, Adresa internet (URL): www.rajac.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2011 13:21