Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare reactivi


Anunt de participare numarul 138959/19.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 212421192, In atentia: Mariana Stavri, Email: [email protected], Fax: +40 0212433032, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare reactivi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: IOMC BUCURESTI BDUL lACUL TEI NR 120 SECT 2 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 458, 750RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 15.10.2012-31.12.2012; 01.01.2013-31.12.2013;01.01.2014-30.09.2014
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform tabel specificatii caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 458, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in valoare de 29175 lei(2%).-prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (Formularul nr.8 scanat in format .pdf) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat, -OP sau fila cec, confir. de banca pana la data limita de depunere a ofertelor; cont garantii RO14TREZ7025005XXX000176, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod de inregistrare fiscala 44266308.?Dovada garantiei de particip se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Daca ofertantul se incadreaza in categoria de IMM va atasa si completa FORMLARUL 11 .In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantiade participare o suma calculata potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertelor. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 5 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. Neconstituirea garantiei de buna executie in termenul specificat poate determina rezilierea Acordului-cadru. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului reprezinta 5 % din pretul total al contractului subsecvent, fara TVA. Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca furnizorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contractul subsecvent fara notificare prealabila si/sau punere in intarziere. Executarea contractului subsecvent incepe dupa constituirea garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program national VI interventia 2.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea completarea formularului nr1 Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificat pentru participare la licitatie cu oferta independenta cf.Ordin314/2010 se completeaza Formular: 5-Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006
Se va atasa Formularul 3 completat. (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.69^1, art.186 al.2 si art.190 al.2 din O.U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Manager: conf .dr.Suciu Nicolae
Director financiar contabil: ec.Maria GheorgheDirector medical Prof dr.Matei dumitru,
Sef.Laborator Analize medicale dr Denisa Leu
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Se va atasa Formularul 2(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului
nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare) completat.Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in
situatiile prevazute de art.181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat .Se prezinta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie
certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara celei in care se depunde oferta.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.-Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social.
Se prezeinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trbuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunde oferta.
In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineNota
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificat constatator eliberat de O.N.R.C. cu scopul participarii la licitatie document aflat in termen de valabilitate (emis cu 30 de zile inainte
de data limita de depunere a ofertelor), prezentat in forma impusa la eliberare din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in
domeniile de activitate, activitatea ce face obiectul prezentei proceduri.In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Persoane juridice/fizice straineVor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica/ persoana fizica autorizata, atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului - traduse in limba romana de un traducator autorizat din care sa reiasa faptul ca, ofertantul are inscrisa in domeniile de activitate, activitatea ce face
obiectul prezentei proceduri, scanat in format .pdf, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii ? copie(Dovada avizarii functionarii unitatii pentru activitati de import, comercializare si depozitare dispozitive medicale.In cazul unei asocieri, aceasta autorizatie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si/sau nivel(uri) minim(e) necesare pentru evaluarea
respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale se va completa formularul atasat nr4
Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat de organele de resort
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 98/79 EC), aceasta va trebuidepusa in traducere autorizata ? in original sau copie ? conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal.
MOSTRE Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantul
va prezenta la sediul autoritatii contractante cate o mostra cu
titlu gratuit pentru fiecare tip de produs din componenta
pachetului de reactivi ofertat . Neprezentarea acestora va duce
la declararea ofertei ca neconforma. Nu se accepta completarea
ulterioara a mostrelor. Mostrele vor fi ambalate si sigilate fiind
predate pe baza de proces verbal de predare primire
Sistemul de Management al calitatii certificat ISO9001/2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.11.2012 12:00
Locul: Bd-ul Lacul Tei Nr. 120,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
EC. MAriana Stavri , Ec. Harabula Daniela
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale , autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici clasati pe primul loc cu oferte egale reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Achizitii publice -juridic
Adresa postala: Bdul Lacul Tei nr120 sect 2 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer